Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
foutmeldingen
foutmeldingen
15 mrt 2012 17:44
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /public/sites/www.parochiemoergestel.nl/plugins/system/securityimages.php on line 111
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /public/sites/www.parochiemoergestel.nl/plugins/system/securityimages.php on line 134
Ik krijg bovenstaande foutmeldingen en kan hierdoor niets mee aanpassen. wie kan mij verder helpen.
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /public/sites/www.parochiemoergestel.nl/plugins/system/securityimages.php on line 134
Ik krijg bovenstaande foutmeldingen en kan hierdoor niets mee aanpassen. wie kan mij verder helpen.
- Wendy
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
foutmeldingen
15 mrt 2012 18:23
Hi Wendy,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit is een melding die ik vaker gezien heb bij een 1.5 site, maar eigenlijk nog niet bij een 2.5 site. En dan heeft het te maken met de PHP versie (meestal).
Wat heb je gedaan voordat je deze melding kreeg?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit is een melding die ik vaker gezien heb bij een 1.5 site, maar eigenlijk nog niet bij een 2.5 site. En dan heeft het te maken met de PHP versie (meestal).
Wat heb je gedaan voordat je deze melding kreeg?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
foutmeldingen
17 mrt 2012 10:28
Hai Astrid,
Voordat ik deze melding kreeg, heb ik eigenlijk niets anders gedaan dan normaal... wel van MijnDomein bericht gekregen dat er een update is geweest, maar volgens mij was de versie die ik heb al compatible (1.5.21). Helaas krijg ik deze meldingen ook op de beheersite en kan ik nu niet meer inloggen.
Ik heb een back-up gemaakt van de website en versie 2.5.2 gedownload, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe nu verder. Ik ben wat dat betreft nog maar een leek... Ik werkte voorheen online. De website heb ik niet lokaal staan. Hopelijk kun je me verder helpen.
Groetjes Wendy
Voordat ik deze melding kreeg, heb ik eigenlijk niets anders gedaan dan normaal... wel van MijnDomein bericht gekregen dat er een update is geweest, maar volgens mij was de versie die ik heb al compatible (1.5.21). Helaas krijg ik deze meldingen ook op de beheersite en kan ik nu niet meer inloggen.
Ik heb een back-up gemaakt van de website en versie 2.5.2 gedownload, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe nu verder. Ik ben wat dat betreft nog maar een leek... Ik werkte voorheen online. De website heb ik niet lokaal staan. Hopelijk kun je me verder helpen.
Groetjes Wendy
- Wendy
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
foutmeldingen
17 mrt 2012 10:32
Hoi Wendy,
Zijn ook al je extensies die je gebruikt hebt compatible?
Zijn ook al je extensies die je gebruikt hebt compatible?
- Otto
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
foutmeldingen
17 mrt 2012 12:27
Hoi Otto,
Eh, da's een goeie... dat weet ik niet. Zo veel weet ik er nog niet van... Kan ik dat via Filezilla zien? Ik kan namelijk niet meer in de beheersite.
Groetjes Wendy
Eh, da's een goeie... dat weet ik niet. Zo veel weet ik er nog niet van... Kan ik dat via Filezilla zien? Ik kan namelijk niet meer in de beheersite.
Groetjes Wendy
- Wendy
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
foutmeldingen
17 mrt 2012 12:43
Hoi Wendy,
Misschien is het handig om de plugin, te verwijderen en opnieuw te installeren? De plugin is in elk geval geschikt(compatible) voor Joomla 2.5, zolang de juiste geinstalleerd is
:
(Joomla 1.6 tot 2.5)
download.waltercedric.com/downloads/joom...-joomla-1-61-72.html
(Joomla 1.5)
download.waltercedric.com/downloads/joom...curityimagesj15.html
Misschien is het handig om de plugin, te verwijderen en opnieuw te installeren? De plugin is in elk geval geschikt(compatible) voor Joomla 2.5, zolang de juiste geinstalleerd is

(Joomla 1.6 tot 2.5)
download.waltercedric.com/downloads/joom...-joomla-1-61-72.html
(Joomla 1.5)
download.waltercedric.com/downloads/joom...curityimagesj15.html
Voetnoot extensie:
5.1.3
Compatibility changes for PHP5.3
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
foutmeldingen
17 mrt 2012 18:50
Hoi Julian,
Bedankt voor de tip!
Heb de plugin verwijderd en nu werkt het weer...
Heb hem niet opnieuw geïnstalleerd, in 2.5.2. zat dit php bestand er niet bij.
We zullen het gaan zien.
Iig bedankt voor het meedenken.
Groetjes Wendy
Bedankt voor de tip!
Heb de plugin verwijderd en nu werkt het weer...
Heb hem niet opnieuw geïnstalleerd, in 2.5.2. zat dit php bestand er niet bij.
We zullen het gaan zien.
Iig bedankt voor het meedenken.
Groetjes Wendy
- Wendy
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
- Wendy
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
foutmeldingen
18 mrt 2012 08:40 - 18 mrt 2012 08:41
Hoi Wendy,
Oké, wil je ons op de hoogte brengen wanneer dit topic kan worden gesloten?Wendy schreef : We zullen het gaan zien.

Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden