Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Community builder bestanden overzetten
18 mrt 2012 16:07
Hallo,
Ik ben een website opnieuw aan het maken van joomla 1.5 nu naar joomla 2.5.
Hoe kan ik op de nieuwe site de gebruikers en dergelijke van community builder overzetten?
Moet dit handmatig?
Het is een volledig nieuwe site die ik nu maak.
Als deze klaar is lokaal moet de originele site verwijderd en deze site geinstalleerd worden.
Dank,
Karina
Ik ben een website opnieuw aan het maken van joomla 1.5 nu naar joomla 2.5.
Hoe kan ik op de nieuwe site de gebruikers en dergelijke van community builder overzetten?
Moet dit handmatig?
Het is een volledig nieuwe site die ik nu maak.
Als deze klaar is lokaal moet de originele site verwijderd en deze site geinstalleerd worden.
Dank,
Karina
- Korre
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
18 mrt 2012 16:54
Hallo Karina,
Al bij Joomlapolis gezocht naar een oplossing. Kan mij niet voorstellen dat de maker hier niets voor heeft bedacht en gepubliceerd.
Al bij Joomlapolis gezocht naar een oplossing. Kan mij niet voorstellen dat de maker hier niets voor heeft bedacht en gepubliceerd.
- Otto
- Bezoeker
19 mrt 2012 07:13
hoi,
Daar ben ik ook dringend naar op zoek idd, maar kan niet echt duidelijk wat vinden, wel ergens gelezen dat je je database gedeeltelijk kan overzetten, maar ben er nog niet uit, helaas
Daar ben ik ook dringend naar op zoek idd, maar kan niet echt duidelijk wat vinden, wel ergens gelezen dat je je database gedeeltelijk kan overzetten, maar ben er nog niet uit, helaas
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
19 mrt 2012 09:27
Na enkele tellen zoeken in Google kom ik
deze post
tegen. Jullie zouden gewoon jUpgrade moeten kunnen gebruiken.
- Otto
- Bezoeker
19 mrt 2012 16:48
ja dat had ik ook gelezen.....maar dat werkt dus niet...ben blij dat ik een backup had
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
19 mrt 2012 17:29
Hoezo werkt niet? Ik heb net een 1.5.25 met 2000 gebruikers en veel eigen cb velden geupgrade naar 2.5 en het werkt als een trein. Is wel handig als je op die 1.5 site eerst ff de laatste versie van CB installeert.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 mrt 2012 18:13
hmz, astrid, daar heb je een puntje denk ik....ik had al op het forum van cb om stap voor stap uitleg gevraagd, ik ga nu eerst jou advies effe opvolgen......zelf nog niet aan gedacht.
tnx!
tnx!
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
19 mrt 2012 19:04
Ehhhh....dacht dat het algemeen bekend was dat je voor een upgrade altijd zowel je CMS als je extensies het beste naar de laatste versie kunt brengen.
- Otto
- Bezoeker
19 mrt 2012 19:08
klopt otto, maar ik heb 2 sites, 1 had ik al geupgraded en deze waar ik nu aan werk dus niet, gewoon dom en stomweg vergeten, ik heb het meteen gedaan, en inderdaad, Astrid heeft gelijk, het werkt dus zo wel.
Nu zit ik alleen nog met de taal in cb, kan ik de nl taalbestanden van 1.7 daar wel voor gebruiken?
Ik ga het gewoon proberen ook, als het mis gaat weet ik nu hoe het WEL moet hahaha.
Groet allemaal
Nu zit ik alleen nog met de taal in cb, kan ik de nl taalbestanden van 1.7 daar wel voor gebruiken?
Ik ga het gewoon proberen ook, als het mis gaat weet ik nu hoe het WEL moet hahaha.
Groet allemaal
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
19 mrt 2012 19:42
Bij mij is alles opgelost met cb 1.8 en joomla 2.5.3, ik ga nu verder de site in orde brengen, want de menus en dergelijke staan niet goed, dus nog wat kleine aanpassingen.
Ik hoop dat topic starter korre er ook nog wat aan heeft gehad.
Ik hoop dat topic starter korre er ook nog wat aan heeft gehad.
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
26 mrt 2012 20:56
Hallo,
Ik krijg steeds deze foutmelding ( zie bijlage)
Korre
Ik krijg steeds deze foutmelding ( zie bijlage)
Korre
- Korre
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
27 mrt 2012 19:47
als je met jupgrade alles hebt gedaan dan is het toch goed? waar heb je cbjuice nog voor nodig? als het goed is heeft jupgrade ook al je geregistreerde mensen meegenomen, dus cbjuice is niet nodig dan.
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.735 seconden