Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Verkeerde link in menu?
Verkeerde link in menu?
21 mrt 2012 17:43
Hallo,
Ik heb mijn website net vanaf 1.5.25 geupgrade naar 2.5
Tot nu toe (na de nodige tegenslagen) gaat dat best soepel.
Echter, ik loop nu tegen een probleem aan waar ik niks van snap!
Als je op de website kijkt: www.t-atrium.nl
Dan zie je links het hoofdmenu. Als je daar klikt op bijvoorbeeld "algemeen" dan kom je krijg je een bericht dat de pagina niet gevonden kan worden. Dat komt volgens mij omdat hij verkeerd doorgelinkt wordt. Echter, het werkte vanmiddag allemaal nog prima!
De juiste link moet ik het geval van "algemeen" deze zijn: www.t-atrium.nl/?Itemid=73
Maar hij linkt het zelf door naar www.t-atrium.nl/algemeen
Help??!
Ik heb mijn website net vanaf 1.5.25 geupgrade naar 2.5
Tot nu toe (na de nodige tegenslagen) gaat dat best soepel.
Echter, ik loop nu tegen een probleem aan waar ik niks van snap!
Als je op de website kijkt: www.t-atrium.nl
Dan zie je links het hoofdmenu. Als je daar klikt op bijvoorbeeld "algemeen" dan kom je krijg je een bericht dat de pagina niet gevonden kan worden. Dat komt volgens mij omdat hij verkeerd doorgelinkt wordt. Echter, het werkte vanmiddag allemaal nog prima!
De juiste link moet ik het geval van "algemeen" deze zijn: www.t-atrium.nl/?Itemid=73
Maar hij linkt het zelf door naar www.t-atrium.nl/algemeen
Help??!
- rvanuhm
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Verkeerde link in menu?
21 mrt 2012 17:46
Dan heb je waarschijnlijk toch iets aangepast. Heeft volgens mij te maken met .htaccess en SEO dus in die combinatie moet je het zoeken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Verkeerde link in menu?
21 mrt 2012 18:00
Bedankt!
Dan weet ik waardoor het komt!
Ik had in "global configuration" het vinke aangeklikt van "Use URL rewriting" aangezet bij "Yes". Nu ik het weer op "nee" heb staan, is er niks aan de hand.
Is dat wel veilig?
Nogmaals bedankt voor je supersnelle reactie!
Dan weet ik waardoor het komt!
Ik had in "global configuration" het vinke aangeklikt van "Use URL rewriting" aangezet bij "Yes". Nu ik het weer op "nee" heb staan, is er niks aan de hand.
Is dat wel veilig?
Nogmaals bedankt voor je supersnelle reactie!
- rvanuhm
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Verkeerde link in menu?
21 mrt 2012 18:08
Heeft niks met veiligheid te maken. Zorgt alleen voor mooiere urls. En waarschijnlijk kan je hem gewoon aanzetten als je ook even je htaccess.txt hernoemt naar .htaccess
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden