Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Melding update beschikbaar, bij uitvoeren melding geen updat
07 apr 2012 17:33
Ik heb mijn site geupdate naar versie 2.5.3.
Nu krijg ik in het controlepanel de melding dat update 2.5.4 beschikbaar is, echter als ik op de button klik dan krijg ik de melding: Er zijn op dit moment geen updates beschikbaar. Controleer het later opnieuw.
Ik kan dus geen update uitvoeren.
Graag advies.
Nu krijg ik in het controlepanel de melding dat update 2.5.4 beschikbaar is, echter als ik op de button klik dan krijg ik de melding: Er zijn op dit moment geen updates beschikbaar. Controleer het later opnieuw.
Ik kan dus geen update uitvoeren.
Graag advies.
- arma
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
07 apr 2012 17:37
Leeg de Joomla cache op je site eens en probeer het nogmaals.
- Otto
- Bezoeker
07 apr 2012 18:02 - 07 apr 2012 18:08
Hallo arma,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Verschijnt onderaan het scherm ondertussen niet 2.5.4?
Ik zie die melding bij de update naar de nieuwe versie van Joomla ook verschijnen, maar dat komt omdat na het voltooien van de update er gelijk wordt gekeken of er nieuwe updates beschikbaar zijn.
En die zijn er uiteraard na het updaten niet meer.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Verschijnt onderaan het scherm ondertussen niet 2.5.4?
Ik zie die melding bij de update naar de nieuwe versie van Joomla ook verschijnen, maar dat komt omdat na het voltooien van de update er gelijk wordt gekeken of er nieuwe updates beschikbaar zijn.
En die zijn er uiteraard na het updaten niet meer.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
07 apr 2012 18:16
Als ik Cache schonen aanklik dan krijg ik de volgende melding: Fatal error: Call to undefined method JSession::checkToken() in /public/sites/www.kaatjejans-deurne.nl/administrator/components/com_installer/controllers/update.php on line 82.
Ook na diverse keren in- en uitloggen blijft onderin versie 2.5.3 staan en de melding update 2.5.4 blijft ook staan.
Ook na diverse keren in- en uitloggen blijft onderin versie 2.5.3 staan en de melding update 2.5.4 blijft ook staan.
- arma
- Nieuw op Joomla!NL
07 apr 2012 18:30
Heb je bij tabblad database al een database repair gedaan? Het kan ook veroorzaakt zijn door een eerdere niet helemaal correcte update. Je kunt dan het beste even een backup van je site maken en alle mappen en bestanden van een 2.5.4 installatiepakket (zonder de map installation) overzetten met ftp.
Daarna nog even database repair doen en nog even kijken op tabblad ontdekken voor de zekerheid.
Daarna nog even database repair doen en nog even kijken op tabblad ontdekken voor de zekerheid.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 apr 2012 18:35
Database repair heb ik ook al uitgevoerd en krijg de melding: Databasetabellen structuur is up-to-date.
Ik ga nog proberen om een backup te maken en vervolgens de mappen en bestanden van 2.5.4 met ftp te uploaden, maar niet meer vandaag.
Tot zover alvast bedankt.
Ik ga nog proberen om een backup te maken en vervolgens de mappen en bestanden van 2.5.4 met ftp te uploaden, maar niet meer vandaag.
Tot zover alvast bedankt.
- arma
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.637 seconden