Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
kan frontend / backend de site niet meer benaderen
08 apr 2012 03:10 - 08 apr 2012 03:23
Ramp, heb blijkbaar zitten klooien met gebruikersbeheer en sedert dan kan ik de site niet meer zien frontend en niet meer benaderen backend. In backend zie ik wel nog het inlogscherm normaal en kan ik ook nog inloggen(
derthoo.be/administrator/index.php
) maar na inloggen zie ik geen configuratiescherm, op rechts enkel het blauw icoontje "website" en rood icoontje "uitloggen" en op links in grote letters " Administratie ". Ook zie ik nog volgende tekst " Joomla!® is vrije software vrijgegeven onder de GNU Algemene Publieke Licentie " .
Als ik druk op blauw icoontje "website" zie ik wel nog een deel van de website verschijnen.
Wat wel vreemd is dat de link: derthoo.be/index.php/login niet werkt ( rode error pagina ) maar als je enkel : www.derthoo.be indrukt zie je wel nog een klein deeltje van de site verschijnen.
Betreffende website is : www.derthoo.be
Via ftp kan ik wel nog de joomla bestanden benaderen net als mijn database ( gehost bij One )
Weet iemand raad hoe ik mijn stom maneuver eventueel kan repareren?? De joomla bestanden terug via ftp herinstalleren misschien een optie? helemaal of enkel bepaalde mappen misschien? Is dat geen gevaar dat mijn database dan ook verknoeid wordt? Weet het echt niet hoe op te lossen.
Hopelijk weet iemand raad.
Philiep
Als ik druk op blauw icoontje "website" zie ik wel nog een deel van de website verschijnen.
Wat wel vreemd is dat de link: derthoo.be/index.php/login niet werkt ( rode error pagina ) maar als je enkel : www.derthoo.be indrukt zie je wel nog een klein deeltje van de site verschijnen.
Betreffende website is : www.derthoo.be
Via ftp kan ik wel nog de joomla bestanden benaderen net als mijn database ( gehost bij One )
Weet iemand raad hoe ik mijn stom maneuver eventueel kan repareren?? De joomla bestanden terug via ftp herinstalleren misschien een optie? helemaal of enkel bepaalde mappen misschien? Is dat geen gevaar dat mijn database dan ook verknoeid wordt? Weet het echt niet hoe op te lossen.
Hopelijk weet iemand raad.
Philiep
- Philiep
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
08 apr 2012 09:56
Ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan. Maar als je een backup hebt gemaakt zou ik die terug zetten.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
08 apr 2012 12:24
Nee dat is het em juist, site is nog niet gebackupt . Kan ik echt dit gebruikersbeheer niet ergens herstellen?
- Philiep
- Bekend met Joomla!NL
08 apr 2012 12:39 - 08 apr 2012 12:40
Omdat je niet in de backend van Joomla kunt komen zal het lastig worden om de gebruikersrechten weer terug te zetten. Ik weet zo niet of dit in je database kan. Misschien dat een ander lid van het forum hier een antwoord op weet.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
08 apr 2012 21:04
hopelijk weet iemand raad.....
- Philiep
- Bekend met Joomla!NL
09 apr 2012 12:30
Hier
staat wel een mogelijke oplossing.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 apr 2012 13:59
Hi,
Misschien dat dit het probleem is,
Ga naar je PhpMyAdmin in je configuratiescherm van one.
Zoek in Structure, naar jos_plugins en kijk bij Authentication - Joomla de stand moet hetzelfde zijn als de bijlage.Misschien staat published op 0
Ik hoop dat ik je hiermee vooruit heb geholpen.
Gr Jan
Misschien dat dit het probleem is,
Ga naar je PhpMyAdmin in je configuratiescherm van one.
Zoek in Structure, naar jos_plugins en kijk bij Authentication - Joomla de stand moet hetzelfde zijn als de bijlage.Misschien staat published op 0
Ik hoop dat ik je hiermee vooruit heb geholpen.
Gr Jan
- jtmt
- Nieuw op Joomla!NL
10 apr 2012 14:05
Hi Jan,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Fijn dat je andere leden wilt helpen. Maar lees dan wel eerst de vraag. TS kan namelijk wel inloggen, dus het ligt niet aan de authentication.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Fijn dat je andere leden wilt helpen. Maar lees dan wel eerst de vraag. TS kan namelijk wel inloggen, dus het ligt niet aan de authentication.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- jtmt
- Nieuw op Joomla!NL
05 mei 2012 03:54
Na veel geprobeer heb ik de site terug opgebouwd, neem nu elke week een backup van database. Wil dit geen twee keer meer meemaken.
Dit topic mag gesloten worden. Bedankt voor de reacties
Philiep
Dit topic mag gesloten worden. Bedankt voor de reacties
Philiep
- Philiep
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.730 seconden