Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
zip file extracted, en wat nu ? hoe installeer je dat ?
11 apr 2012 16:21
zo, die wampp is geinstalleerd en daar zit ik dan weer vast ... dit hou ik hier niet langer uit, hoor ... de handleiding was nochtans zo goed en in detail, maar ik moet nu http://localhost/phpmyadmin/ en http://localhost openen en daar zou ik een dbase moeten aanmaken (van wàt een dbase ??? vroeg en vraag ik me nog altijd af) maar wat gebeurt er : ik krijg gewoon twee blanke pagina's, er is werkelijks niks te zien, mijn scherm is nooit witter geweest ...
dit is toch niet meer te doen, hé, dat het installeren van Joomla mij al vanaf 11.00 h bezig houdt : het is nu half vijf en ik ben nog niet gestart ??? wat gaat het geven eens alles wel geïnstalleerd is ?? nog van die onduidelijkheden ?
dit is toch niet meer te doen, hé, dat het installeren van Joomla mij al vanaf 11.00 h bezig houdt : het is nu half vijf en ik ben nog niet gestart ??? wat gaat het geven eens alles wel geïnstalleerd is ?? nog van die onduidelijkheden ?
- annemiebaetens
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2012 16:24
nogmaals geprobeerd : er staat dan : nu gaan we een dbase aanmaken, en dan zou je ergens moeten op klikken : niks dus : een volledig wit scherm
- annemiebaetens
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2012 16:26
als ik op deze keuze klik, dus : het lege scherm, en ook als ik daarboven op localhost klik ...
- annemiebaetens
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2012 16:28
vanaf de 2de paragraaf loopt het dus niet meer zoals in dat verhaaltje ...
- annemiebaetens
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2012 16:33
okay, guys, ik had jullie reakties nog niet gezien, maar jammer genoeg heb ik geen tijd en geen gepaste achtergrond om me hierin te verdiepen ... helaas, ik had gehoopt dat het vlotter zou gaan ... er staat nu weer vanalles op mijn al reeds volle C-schijf bijgeschreven, helaas voor niets, want ik ga er gauw maar de Magix bijhalen en die zal ook wel weer ruimte genoeg innemen ... worden er geen cursussen gegeven, waar je direct vragen kan stellen ... want ik heb het gevoel van hier een lastpak te zijn met al mijn vragen ... dan zal ik het later wel eens gaan volgen, mijn website moet volgend maand de lucht in, en ik zie al aankomen dat dat niet gaat goedkomen ... despites the forums
ik voel dat ik niet genoeg achtergrond heb ...
ik voel dat ik niet genoeg achtergrond heb ...
- annemiebaetens
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2012 19:45
Joomla! is niet iets wat je in een middagje leert, maar als je je er in verdiept dan is het ook voor een beginner een super systeem om mee te beginnen.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
11 apr 2012 21:08
Dank u, George V. ... ik zou het best wel willen leren ... als ik het hier maar geïnstalleerd zou krijgen ... maar helaas, daar loopt het mis ... ben al heel ver geraakt vandaag, ik heb al een local host, de dbase is aangemaakt, de files uit het zip bestand staan in de map C:\wamp\www\joomla ... en vandaar zou het te installeren vallen ... daar geraak ik niet voorbij ...
hopelijk geeft men hier ergens een cursus in Antwerpen of Oost Vlaanderen ... dan kan ik dat eens op een laptop installeren, misschien ...
boeken en online cursussen vind ik wel, maar vereiste is wel dat je het geïnstalleerd krijgt, niet ?
bedankt voor je antwoord, George
hopelijk geeft men hier ergens een cursus in Antwerpen of Oost Vlaanderen ... dan kan ik dat eens op een laptop installeren, misschien ...
boeken en online cursussen vind ik wel, maar vereiste is wel dat je het geïnstalleerd krijgt, niet ?
bedankt voor je antwoord, George
- annemiebaetens
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2012 21:10
Wat gaat er dan nog niet goed?
http://localhost/joomla geeft dat geen installatiescherm?
http://localhost/joomla geeft dat geen installatiescherm?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 apr 2012 02:02
een installatiescherm durf ik dat niet te noemen : zie bijlage, dat is dus wat ik zie op localhost/joomla
- annemiebaetens
- Nieuw op Joomla!NL
12 apr 2012 11:59
Je hebt nu een oude Joomla gedownload, dat is al niet handig. Download eerst de laatste Nederlandse versie van
joomla 2.5.4.
.
Pak het bestand uit op je computer en zet dan de complete inhoud over naar je map joomla. Dan zou je het installatiescherm moeten zien.
Pak het bestand uit op je computer en zet dan de complete inhoud over naar je map joomla. Dan zou je het installatiescherm moeten zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.737 seconden