Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Upgrade
Upgrade
22 apr 2012 09:18
Hoi mensen,
Upgrade naar 1.7 of 2.5 lukte me niet.
Bij de upgrade met Jupgrade zag ik geen menu's meer. Ze stonden dus niet op het scherm, maar ze waren wel meegecopiëerd. Bij latere pogingen zag ik helemaal niets meer op het scherm, de subfolder dus.
Nu heb ik de oude versie er helemaal vanaf gehaald (van een oefensite) en de laatste versie 2.5.4 geïnstalleerd. Raar, maar ik kan niet inloggen met Firefox, niet aan de voorkant en niet aan de achterkant. Wel met Internet Explorer. (Ik gebruik dus wel de goede inlogcodes). Ik heb de jongste versie van Firefox geïnstalleerd, maar dat helpt niet.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Groeten,
Jurgen
Upgrade naar 1.7 of 2.5 lukte me niet.
Bij de upgrade met Jupgrade zag ik geen menu's meer. Ze stonden dus niet op het scherm, maar ze waren wel meegecopiëerd. Bij latere pogingen zag ik helemaal niets meer op het scherm, de subfolder dus.
Nu heb ik de oude versie er helemaal vanaf gehaald (van een oefensite) en de laatste versie 2.5.4 geïnstalleerd. Raar, maar ik kan niet inloggen met Firefox, niet aan de voorkant en niet aan de achterkant. Wel met Internet Explorer. (Ik gebruik dus wel de goede inlogcodes). Ik heb de jongste versie van Firefox geïnstalleerd, maar dat helpt niet.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Upgrade
22 apr 2012 10:13
Ik kan weer inloggen met Firefox.
Ben nog wel benieuwd naar de vraag waarom mijn menu's allemaal verdwenen bij Jupgrade.
Groeten,
Jurgen
Ben nog wel benieuwd naar de vraag waarom mijn menu's allemaal verdwenen bij Jupgrade.
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Joomla!NL ontdekker
Upgrade
22 apr 2012 10:44
Is je template wel geschikt voor Joomla 1.7 en 2.5?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Upgrade
22 apr 2012 10:51
Ik had een oud template JA_purity, maar ik heb daar wel flink in zitten rommelen.
Ik wil dus eigenlijk niet dat hij dit overneemt. Ik heb dat geprobeerd te doen door iets aan te vinken bij de instellingen van Jupgrade, maar misschien heb ik dat verkeerd gedaan, of het is niet goed gegaan.
Hoe moet je de instellingen zetten om te zorgen dat hij dat niet overneemt?
Groeten,
Jurgen
Ik wil dus eigenlijk niet dat hij dit overneemt. Ik heb dat geprobeerd te doen door iets aan te vinken bij de instellingen van Jupgrade, maar misschien heb ik dat verkeerd gedaan, of het is niet goed gegaan.
Hoe moet je de instellingen zetten om te zorgen dat hij dat niet overneemt?
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Joomla!NL ontdekker
Upgrade
22 apr 2012 11:55
Volgens mij kun je in de instellingen van jupgrade aangeven of die de template meeneemt of niet. Is je menu ook in de backend niet zichtbaar of alleen in de frontend.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Upgrade
22 apr 2012 12:28
Hoi webbiertje,
Alleen frontend. Ik heb de installatie nu weer verwijderd, dus ik kan het niet goed meer nakijken.
De upgrade heeft me verschillende keren al zoveel problemen opgeleverd dat ik heb besloten helemaal opnieuw te beginnen en alle berichten (meer dan 2000 inmiddels) opnieuw in te voeren.
Ik ben dus niet zo blij met al die drastische upgrades.
Groeten,
Jurgen
Alleen frontend. Ik heb de installatie nu weer verwijderd, dus ik kan het niet goed meer nakijken.
De upgrade heeft me verschillende keren al zoveel problemen opgeleverd dat ik heb besloten helemaal opnieuw te beginnen en alle berichten (meer dan 2000 inmiddels) opnieuw in te voeren.
Ik ben dus niet zo blij met al die drastische upgrades.
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Joomla!NL ontdekker
Upgrade
22 apr 2012 12:38
Deze oplossing is wel echt drastisch. Het had ook kunnen zijn dan de module posities anders waren dan die van je oude template. Daarom ook mijn vraag. Maar goed nu is het te laat. Ik neem aan dat wij deze topic kunnen sluiten?
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Upgrade
22 apr 2012 12:50
Nog één vraag dan:
Moeten de posities dan hetzelfde staan als in de oude versie?
Groeten,
Jurgen
Moeten de posities dan hetzelfde staan als in de oude versie?
Groeten,
Jurgen
- sweegers
- Joomla!NL ontdekker
Upgrade
22 apr 2012 13:14
Dit ligt aan je template. Meestal kun je de posities zien door achter je domeinnaam /?tp=1 te zetten. Anders kun je dit activeren in template beheer en dan opties.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden