Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Akeeba foutmelding
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 10:55 - 22 apr 2012 10:56
Hallo, ik ben bezig om mijn hele website netjes up to date te maken,
zie ook deze link link voor meer informatie.
Ik heb dus netjes een backup gemaakt van de website met joomla versie 1.5.26
toen heb ik jupgrade gedaan, en helaas werkten toen de menu niet meer meer, in geen enkel template,
Ik dacht geen probleem, ik heb de juiste backup nog (gemaakt met akeeba laatste versie)
dus website weggehaald via filezilla, kickstart op de site, jpa geupload, en beginnen maar.
Helaas een foutmelding...
De jpa naar gedownload, akeeba extract wizzard geinstalleerd en op mijn computer geprobeerd uit te maken, om zo alle files afzonderlijk te uploaden.
Alleen hij begint gelijk met de foutmelding :
Division by zero
Press oke to ignore and risk data corruption
press cancel to kill the program
Spanning stijgt nu een beetje bij mij eerlijk gezegd.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
Renee
Ik heb dus netjes een backup gemaakt van de website met joomla versie 1.5.26
toen heb ik jupgrade gedaan, en helaas werkten toen de menu niet meer meer, in geen enkel template,
Ik dacht geen probleem, ik heb de juiste backup nog (gemaakt met akeeba laatste versie)
dus website weggehaald via filezilla, kickstart op de site, jpa geupload, en beginnen maar.
Helaas een foutmelding...
De jpa naar gedownload, akeeba extract wizzard geinstalleerd en op mijn computer geprobeerd uit te maken, om zo alle files afzonderlijk te uploaden.
Alleen hij begint gelijk met de foutmelding :
Division by zero
Press oke to ignore and risk data corruption
press cancel to kill the program
Spanning stijgt nu een beetje bij mij eerlijk gezegd.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
Renee
- lafox
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 11:50
Jupgrade maakt tijdens het update proces toch een folder jupgrade aan. Dus in principe zou je oude site nog op de server moeten staan. Of heb je de oude site verwijderd? Ik denk dat er iets is fout gegaan tijdens het het backup proces. Hoe heb je de backup naar je pc gedownload via je ftp of de webbrowser.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 12:00
Ik heb via filezilla de file gedownload (ftp)
ik heb de oude site verwijdert omdat hij niet meer goed werkte, dacht ik heb nog een goede backup.
ik heb de oude site verwijdert omdat hij niet meer goed werkte, dacht ik heb nog een goede backup.
- lafox
- Joomla!NL ontdekker
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 12:09
Is je menu ook niet meer zichtbaar in de backend of alleen in de frontend niet meer zichtbaar.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 13:30
Site is helemaal weg,
Ik heb alles verwijdert via filezilla, is er een mogelijkheid om de backup weer aan het werk te krijgen
of is bij deze foutmelding, einde verhaal van de backup?
Ik heb alles verwijdert via filezilla, is er een mogelijkheid om de backup weer aan het werk te krijgen
of is bij deze foutmelding, einde verhaal van de backup?
- lafox
- Joomla!NL ontdekker
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 13:39
Je mag mij de jpa file wel toesturen. Misschien is er nog iets te redden. Anders is het einde verhaal en zit er niets anders op dan opnieuw te beginnen.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 13:52
De jpa, is 3,6 gb dus even doorsturen is niet echt een optie,
- lafox
- Joomla!NL ontdekker
Akeeba foutmelding
22 apr 2012 13:55
Nee, dat gaat niet lukken. Dan weet ik het ook niet meer. Misschien iemand anders op het forum. Ben toch bang dat je helemaal opnieuw moet beginnen.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Akeeba foutmelding
23 apr 2012 21:51
Hoi
Ik heb het geluk dat mijn hosting provider, de website terug kon zetten.
Ik had joomlapack om backups te maken, heb er nu de laatste versie van akeeba op gezet.
topic mag gesloten worden
bedankt voor de hulp!
Ik heb het geluk dat mijn hosting provider, de website terug kon zetten.
Ik had joomlapack om backups te maken, heb er nu de laatste versie van akeeba op gezet.
topic mag gesloten worden
bedankt voor de hulp!
- lafox
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.880 seconden