Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
500 - Er deed zich een fout voor - Taalbeheer
24 apr 2012 12:04
Ik krijg bij Taalbeheer / Inhoud de volgende foutmelding. Ik heb geen idee waar het mee te maken kan hebben. (Joomla 2.5.4)
500 - Er deed zich een fout voor.
Unknown column 'a.access' in 'on clause' SQL=SELECT a.*,ag.title AS access_level,l.home AS home FROM `j17_languages` AS a LEFT JOIN j17_viewlevels AS ag ON ag.id = a.access LEFT JOIN `j17_menu` AS l ON l.language = a.lang_code AND l.home=1 AND l.language <> '*' WHERE (a.published IN (0, 1)) ORDER BY a.title asc Unknown column 'a.access' in 'on clause' SQL=SELECT a.*,ag.title AS access_level,l.home AS home FROM `j17_languages` AS a LEFT JOIN j17_viewlevels AS ag ON ag.id = a.access LEFT JOIN `j17_menu` AS l ON l.language = a.lang_code AND l.home=1 AND l.language <> '*' WHERE (a.published IN (0, 1)) ORDER BY a.title asc LIMIT 0, 100 Unknown column 'a.access' in 'on clause' SQL=SELECT a.*,ag.title AS access_level,l.home AS home FROM `j17_languages` AS a LEFT JOIN j17_viewlevels AS ag ON ag.id = a.access LEFT JOIN `j17_menu` AS l ON l.language = a.lang_code AND l.home=1 AND l.language <> '*' WHERE (a.published IN (0, 1)) ORDER BY a.title asc
500 - Er deed zich een fout voor.
Unknown column 'a.access' in 'on clause' SQL=SELECT a.*,ag.title AS access_level,l.home AS home FROM `j17_languages` AS a LEFT JOIN j17_viewlevels AS ag ON ag.id = a.access LEFT JOIN `j17_menu` AS l ON l.language = a.lang_code AND l.home=1 AND l.language <> '*' WHERE (a.published IN (0, 1)) ORDER BY a.title asc Unknown column 'a.access' in 'on clause' SQL=SELECT a.*,ag.title AS access_level,l.home AS home FROM `j17_languages` AS a LEFT JOIN j17_viewlevels AS ag ON ag.id = a.access LEFT JOIN `j17_menu` AS l ON l.language = a.lang_code AND l.home=1 AND l.language <> '*' WHERE (a.published IN (0, 1)) ORDER BY a.title asc LIMIT 0, 100 Unknown column 'a.access' in 'on clause' SQL=SELECT a.*,ag.title AS access_level,l.home AS home FROM `j17_languages` AS a LEFT JOIN j17_viewlevels AS ag ON ag.id = a.access LEFT JOIN `j17_menu` AS l ON l.language = a.lang_code AND l.home=1 AND l.language <> '*' WHERE (a.published IN (0, 1)) ORDER BY a.title asc
- Tom16
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 apr 2012 12:07
Volgens mij heb je een upgrade gedaan vanuit 1.7, klopt dat (zie een ander draadje van je). Dan vermoed ik dat je het op kunt lossen door bij extensiebeheer een database repair te doen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 apr 2012 12:14
Jij bent snel!!!
Ik had al een repair gedaan en net weer, maar dat helpt niet.
Tom
Ik had al een repair gedaan en net weer, maar dat helpt niet.
Tom
- Tom16
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 apr 2012 13:06
Zet hier dan eens een screendump neer van het resultaat van je database repair.
Je zou ook nog kunnen proberen om je categorieën en menus opnieuw op te laten bouwen overigens.
Je zou ook nog kunnen proberen om je categorieën en menus opnieuw op te laten bouwen overigens.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 dec 2012 22:07 - 19 dec 2012 22:11
Goedenavond Astrid,
Hier ben ik weer,....
Ik heb hetzelfde probleem.Laatste versie Phoca gastenboek geïnstalleerd.2.07 taalbestand uitgepakt en de twee
GeCopyeerde files in to:
administrator/language/nl-NL
language/nl-NL
de database heb ik laten repareren, maar dat hielp niet. zie screendump
Wij hopen natuurlijk dat ook deze maal je glazen bol een oplossing biedt ! hihi
Groetjes
Jan
Hier ben ik weer,....
Ik heb hetzelfde probleem.Laatste versie Phoca gastenboek geïnstalleerd.2.07 taalbestand uitgepakt en de twee
GeCopyeerde files in to:
administrator/language/nl-NL
language/nl-NL
de database heb ik laten repareren, maar dat hielp niet. zie screendump
Wij hopen natuurlijk dat ook deze maal je glazen bol een oplossing biedt ! hihi
Groetjes
Jan
- Bithunter51
- Nieuw op Joomla!NL
19 dec 2012 22:24
het is opgelost,...Had over het hoofd Dt er een button INSTALL voor mn neus stond
Nu zijn de meldingen weg en het werkt,....
Sorry voor de "overlast
groeten
Jan
Nu zijn de meldingen weg en het werkt,....
Sorry voor de "overlast
groeten
Jan
- Bithunter51
- Nieuw op Joomla!NL
19 dec 2012 22:53 - 19 dec 2012 23:06
Hallo Jan,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
EDIT: Aangezien dat TS niet meer reageert laten we hem maar gesloten.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
EDIT: Aangezien dat TS niet meer reageert laten we hem maar gesloten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden