Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Editor werkt niet meer !
Editor werkt niet meer !
09 mei 2012 18:42 - 09 mei 2012 18:51
Hallo, nadat ik een backup must laden op de mysql server, werk de website weer, maar ik kan geen nieuwe artikels schrijven. De editor werkt niet meer. Als ik een andere editor wil installeren krijg ik een fout en er veranderd niets. Heb is een foto gemaakt van hoe de editor er nu uit ziet. Ik wil niet de volledige site nieuw maken. Heeft iemand een oplossing? Groeten Rene
Edit Astrid: Ik heb je e-mailadres verwijderd
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat "Wie kan mij helpen?" niets toevoegt.
Edit Astrid: Ik heb je e-mailadres verwijderd
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat "Wie kan mij helpen?" niets toevoegt.
- nieuws-oostende
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Editor werkt niet meer !
09 mei 2012 18:52Wat heb je precies gedaan? Complete backup met Akeeba teruggezet of handmatig e.e.a. teruggezet.nadat ik een backup must laden op de mysql server,
En welke foutmelding krijg je als je een andere editor wilt installeren?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Editor werkt niet meer !
09 mei 2012 19:18
Ik heb joomla nieuw installeert, dan heb ik alle modulle en plugin installeert. Dan ben ik op de server, en heb mijn dagelijkse backup inporteerd in de Mysql databace !! En alles werkt behalve de editor gelijk welke ik neem. Ook het wisseln van editor in de instellingen wil hij niet aanvaarden. Ik zit daar nu al van 2:00uur van de nacht aan, maar vind geen oplossing. Als ik joomla installeer zonder Msql backup, gaat die editor, van het moment dat ik de backup op de server speel, gaat het niet meer. Ik heb echt schrik dat ik alle artikels van hand weer moet ingeven.... dan ben ik 3 weken bezig.
- nieuws-oostende
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Editor werkt niet meer !
09 mei 2012 19:50
Hallo,
Even een schot voor de boeg,
Probeer het volgende eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Even een schot voor de boeg,
Probeer het volgende eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden