Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
public_html of root
public_html of root
10 mei 2012 11:18
Hey
Ik lees in verschillende topics over het verplaatsen van een joomla site (bijvoorbeeld uit de map jupgrade) naar de root, maar wat ik niet vind en waar ik aan twijfel is of de root in deze de maindir van de server is of de dir public_html. Mijn oude html-gebaseerde site staat daar immers in (en ook de index.html waar mijn url naar verwijst)
m.i. staan er in de root immers bestanden die ook te maken hebben met bijvoorbeeld de mailserver van ons domein en zo en daar wil ik liever geen cruciale bestanden van verwijderen.
Dus graag even opheldering hierover vooraleer ik files begin te deleten....
Thanks
Ik lees in verschillende topics over het verplaatsen van een joomla site (bijvoorbeeld uit de map jupgrade) naar de root, maar wat ik niet vind en waar ik aan twijfel is of de root in deze de maindir van de server is of de dir public_html. Mijn oude html-gebaseerde site staat daar immers in (en ook de index.html waar mijn url naar verwijst)
m.i. staan er in de root immers bestanden die ook te maken hebben met bijvoorbeeld de mailserver van ons domein en zo en daar wil ik liever geen cruciale bestanden van verwijderen.
Dus graag even opheldering hierover vooraleer ik files begin te deleten....
Thanks
- WimVDM
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
public_html of root
10 mei 2012 11:21
Met root wordt idd bedoeld in jouw geval public_html. Deze algemene term wordt gebruikt omdat de mapnaam niet bij alle hosters hetzelfde is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
public_html of root
10 mei 2012 11:23
De root van je site waar de mappen en bestanden van Joomla staan is bijna altijd de /public_html of /httpdocs
- Lazy Garfield
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
public_html of root
10 mei 2012 13:32
Hallo Wim,
Als het opgelost is wil je dat dan even in een bericht van de topic melden?
Dan kan een moderator de topic sluiten en houden we het forum overzichtelijk.
Als het opgelost is wil je dat dan even in een bericht van de topic melden?
Dan kan een moderator de topic sluiten en houden we het forum overzichtelijk.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.639 seconden