Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Installatie Joomla 2.5.4 lukt niet op Windows 7-64 bits
18 mei 2012 16:14
Hallo allemaal,
Ik heb Xampp geïnstalleerd, deze werkt goed. Nu moet Joomla erop, instructies gevolgd om in C:program files/xampp/htdocs, de map aangemaakt van de database. Om hierin de bestanden te plaatsen krijg ik niet gedaan met uitpakken, krijg melding:
! C:\Users\User\Downloads\Joomla\Joomla_2.5.4-Stable-Full_Package.zip: Kan LICENSE.txt niet aanmaken
Toegang geweigerd.
! C:\Users\User\Downloads\Joomla\Joomla_2.5.4-Stable-Full_Package.zip: Kan README.txt niet aanmaken
Toegang geweigerd.
! C:\Users\User\Downloads\Joomla\Joomla_2.5.4-Stable-Full_Package.zip: Kan map administrator niet aanmaken
Toegang geweigerd. ETC.
Heb het als administrator (ben ik al) via de verkenner gedaan, maar geeft hetzelfde resultaat.
Is het een beveiligingskwestie? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb Xampp geïnstalleerd, deze werkt goed. Nu moet Joomla erop, instructies gevolgd om in C:program files/xampp/htdocs, de map aangemaakt van de database. Om hierin de bestanden te plaatsen krijg ik niet gedaan met uitpakken, krijg melding:
! C:\Users\User\Downloads\Joomla\Joomla_2.5.4-Stable-Full_Package.zip: Kan LICENSE.txt niet aanmaken
Toegang geweigerd.
! C:\Users\User\Downloads\Joomla\Joomla_2.5.4-Stable-Full_Package.zip: Kan README.txt niet aanmaken
Toegang geweigerd.
! C:\Users\User\Downloads\Joomla\Joomla_2.5.4-Stable-Full_Package.zip: Kan map administrator niet aanmaken
Toegang geweigerd. ETC.
Heb het als administrator (ben ik al) via de verkenner gedaan, maar geeft hetzelfde resultaat.
Is het een beveiligingskwestie? Wie heeft hier ervaring mee?
- h.schot41
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
18 mei 2012 16:52 - 18 mei 2012 17:29
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik begrijp je vraag eigenlijk niet moet gewoon mogelijk zijn in 7-64 bits.
Installeer xampp niet in de map program files, maar gewoon in C:
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik begrijp je vraag eigenlijk niet moet gewoon mogelijk zijn in 7-64 bits.
Installeer xampp niet in de map program files, maar gewoon in C:
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 mei 2012 14:09 - 21 mei 2012 14:12
Hallo Jelle,
Ik heb alles eraf gehaald en weer opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles wel, bedankt. Nu kan ik mij oriënteren op de opbouw van een site in Joomla. Dit is mijn nieuwe uitdaging, ik heb een website gemaakt in html en javascript, zie: members.casema.nl/h.schot/index.html maar werd toch nieuwsgierig naar deze CMS opzet.
Ik heb alles eraf gehaald en weer opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles wel, bedankt. Nu kan ik mij oriënteren op de opbouw van een site in Joomla. Dit is mijn nieuwe uitdaging, ik heb een website gemaakt in html en javascript, zie: members.casema.nl/h.schot/index.html maar werd toch nieuwsgierig naar deze CMS opzet.
- h.schot41
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 mei 2012 14:35
Als je online wilt gaan met je nieuwe Joomla website, denk er dan aan dat je dit niet bij members-casema gaat lukken. Dit is de standaard webruimte die klanten krijgen en dit is meestal zonder database. Maar misschien wis je dit al.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.615 seconden