Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
probleem met jupgrade naar rootmap
kan geen plaatje in tekstverwerker inladen
18 mei 2012 17:43
Ik kan sinds mijn upgrade naar joomla 2.5.4 in een artikel geen plaatjes meer inladen.
Normaal gesproken krijg je dan een popup-menu waarmee je dan het plaatje kan aanklikken.
Nu is dat echter niet meer want als ik op die knop druk gebeurt er niks.
In de bestaande artikelen geeft hij de plaatjes weg gewoon weer (zowal front-end als backend)
Iemand enig idee?
Groeten van Matthijs
www.jamesbondfansite.nl/
Normaal gesproken krijg je dan een popup-menu waarmee je dan het plaatje kan aanklikken.
Nu is dat echter niet meer want als ik op die knop druk gebeurt er niks.
In de bestaande artikelen geeft hij de plaatjes weg gewoon weer (zowal front-end als backend)
Iemand enig idee?
Groeten van Matthijs
www.jamesbondfansite.nl/
- Bond76
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
18 mei 2012 17:48
Heb je al een keer een compleet installatiepakket (zonder de map installation) overgezet? Heb je nog voldoende serverruimte? Heb je het al met een andere editor geprobeerd? Kan je in mediabheer wel afbeeldingen uploaden? Heb je het al met een andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 mei 2012 18:51
ok in explorer werkt de functie wel, maar in firefox (wat ik standaard gebruik niet).
uploaden gaat goed en serverruimte nog meer dan 4 gig dus dat lijkt me wel genoeg
de browser lijkt dus het probleem te zijn, vreemd dat dan met joomla 1.5 geen problemen waren....
uploaden gaat goed en serverruimte nog meer dan 4 gig dus dat lijkt me wel genoeg
de browser lijkt dus het probleem te zijn, vreemd dat dan met joomla 1.5 geen problemen waren....
- Bond76
- Joomla!NL ontdekker
18 mei 2012 18:56
Dan ligt het aan je lokale instellingen of aan je Firefox versie. Ik gebruik uitsluitend Firefox en heb geen problemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
18 mei 2012 19:02 - 18 mei 2012 19:25
tsja daar zeg je me wat ik heb iig de nieuwste versie van firefox...dat wordt dus even zoeken waar het aan ligt...
edit: de tekstverwerker is trouwens tinyMCE
edit: de tekstverwerker is trouwens tinyMCE
- Bond76
- Joomla!NL ontdekker
18 mei 2012 21:24
in een adere site waar ik ook wat voor doe (versie joomla 1.7) kan ik wel gewoon in firefox via de knop afbeeldingen plaatjes inladen. Maar bij de nieuwe joomla 2.5.4 versie van mijn eigen site weigert ie dus. Heel vreemd......
- Bond76
- Joomla!NL ontdekker
19 mei 2012 12:19 - 19 mei 2012 13:12
Ik heb een raar probleem. Ik heb met jupgrade mijn site geupgraded naar joomla 2.5.4. Die wordt dan in de testmap gezet zodat je alles kan uitproberen. Toen alles goed werkte heb ik de map verplaatst naar de root:
eerst de oude 1.5 op mn harde schijf gezet, verwijderd van de server en toen dus de inhoud van jupgrade naar de root gezet.
Sindsdien gaan enkele dingen niet goed. Het lijkt wel alsof de pop-up window in de backend niet werkt. Ik kan geen plaatjes inladen in de tekstverwerker, de algemene instellingen bij bv artikelen openen niet meer in een pop-up window, en bijv bij een module kan ik niet meer een positie aanwijzen. Allemaal dingen die normaal in een pop-up window verschijnen.
Hoe kan dit???
(gister had ik een topic geopend over een plaatje plaatsen maar dit is dus het onderliggende probleem, vandaar het nieuwe bericht)
Groeten van Matthijs
Edit Astrid: topic staat hierboven.
eerst de oude 1.5 op mn harde schijf gezet, verwijderd van de server en toen dus de inhoud van jupgrade naar de root gezet.
Sindsdien gaan enkele dingen niet goed. Het lijkt wel alsof de pop-up window in de backend niet werkt. Ik kan geen plaatjes inladen in de tekstverwerker, de algemene instellingen bij bv artikelen openen niet meer in een pop-up window, en bijv bij een module kan ik niet meer een positie aanwijzen. Allemaal dingen die normaal in een pop-up window verschijnen.
Hoe kan dit???
(gister had ik een topic geopend over een plaatje plaatsen maar dit is dus het onderliggende probleem, vandaar het nieuwe bericht)
Groeten van Matthijs
Edit Astrid: topic staat hierboven.
- Bond76
- Joomla!NL ontdekker
19 mei 2012 12:23
Heb je je browser cache al geleegd?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
19 mei 2012 13:02 - 19 mei 2012 13:10
wat stom zeg totaal niet aan gedacht! Bedankt voor het snelle antwoord! Dit was inderdaad het probleem.
Edit Astrid: Ik heb de twee topics samengevoegd zodat de oplossing voor dit probleem duidelijk is voor andere leden.
Edit Astrid: Ik heb de twee topics samengevoegd zodat de oplossing voor dit probleem duidelijk is voor andere leden.
- Bond76
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.713 seconden