Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
wil graag met Joomla gaan werken
07 jun 2012 20:07
raar alles is nu geupload alleen als ik dan de bestaande site intik met /00joomla erachter (bestandsnaam) dan krijg ik een error
- leroy
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
07 jun 2012 20:12
Heb je alles wel in de map 00joomla gezet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 jun 2012 20:29
ja alles staat in die map....raar vind ik dat alles nu naar rechts is verplaats naar het externe gedeelte en daar staat dus alleen de map 00joomla, links staat nog steeds de site en mappen...zou jij er misschien eens naar kunnen kijken dan pm ik je?
- leroy
- Nieuw op Joomla!NL
08 jun 2012 07:47
alles klopt nu alleen bij de installatie joomla staat database naam, hoe kom ik hieraan want ik heb echt geen idee
- leroy
- Nieuw op Joomla!NL
08 jun 2012 08:53
Zoals ik al schreef (blijf dus wel alle antwoorden lezen svp) hangt dit af van wat de provider je bij het aanmaken van je account aanlevert.
In sommige gevallen krijg je een aangemaakte database met gebruikersnaam en wachtwoord van de provider opgeleverd.
Ook kan het zijn dat je via een Direct Admin-scherm zelf een database moet aanmaken.
Hier lees je hoe dat moet.
In sommige gevallen krijg je een aangemaakte database met gebruikersnaam en wachtwoord van de provider opgeleverd.
Ook kan het zijn dat je via een Direct Admin-scherm zelf een database moet aanmaken.
Hier lees je hoe dat moet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.651 seconden