Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template werkt niet op One.com
13 jun 2012 10:53
Ik heb dus een template gemaakt en van
zoetedroom.netne.net/
naar
zoetedroom.be
verhuist. Maar hier wil de template niet werken. Had contact met hen opgenomen maar volgens hun zit het in mijn template (thema volgens hen).
Iemand die mij hierbij kan helpen???
Iemand die mij hierbij kan helpen???
- bennyvdh
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
13 jun 2012 11:21
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het probleem lijkt me dat niet alle bestanden overgezet zijn. test de website even met een standaard template. Wordt deze wel getoond, dan kun je via FTP nogmaals de bestanden van de template op de server zetten.
Wat ook kan spelen is dat je met twee verschillende versies van Joomla! werkt. Gebouwd in J1.5 en de productie / live website J2.5.
Het probleem lijkt me dat niet alle bestanden overgezet zijn. test de website even met een standaard template. Wordt deze wel getoond, dan kun je via FTP nogmaals de bestanden van de template op de server zetten.
Wat ook kan spelen is dat je met twee verschillende versies van Joomla! werkt. Gebouwd in J1.5 en de productie / live website J2.5.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
13 jun 2012 12:52
Bedankt voor de snelle reactie,
Ik heb even de template map nagekeken maar daar vind ik niet iets wat afwijkt van het originele.
De template is gemaakt in 2.5 en staat ook op de site in 2.5.
Ik weet niet waar ik een fout maak of zo want als ik via akeeba backup werk en dan installeer op one.com blijf ik met de zelfde fout zitten nl. mijn template zie ik niet. Als ik via firebug ga kijken vindt ik ook nergens mijn template.css?
grts,
Ik heb even de template map nagekeken maar daar vind ik niet iets wat afwijkt van het originele.
De template is gemaakt in 2.5 en staat ook op de site in 2.5.
Ik weet niet waar ik een fout maak of zo want als ik via akeeba backup werk en dan installeer op one.com blijf ik met de zelfde fout zitten nl. mijn template zie ik niet. Als ik via firebug ga kijken vindt ik ook nergens mijn template.css?
grts,
- bennyvdh
- Nieuw op Joomla!NL
13 jun 2012 13:00 - 13 jun 2012 13:05
Werkt een standaard meegeleverde template wel?
Groetjes , George
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
13 jun 2012 15:33
Als ik mijn template gewoon zip en probeer te installeren in een nieuwe installatie van joomla dan werkt dit ook niet dus ergens moet er dan toch wel een foutje zitten in mijn template denk ik? Zou u dit is willen bekijken?? Kan ik deze uploaden??
- bennyvdh
- Nieuw op Joomla!NL
13 jun 2012 16:47
Dit is zo te zien geen template probleem maar een database probleem. Deze foutmelding heeft niets met je template te maken:
Table 'zoetedroom_be.pqhi0_session' doesn't exist SQL=INSERT INTO `pqhi0_session` (`session_id`, `client_id`, `time`) VALUES ('d57fee7gfch8p49pdldg914js1', 0, '1339598851')
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 jun 2012 17:27
Na een keer of 20 installeren en verwijderen is het me toch gelukt. Vraag me niet waar het verschil zit maar hij staat online.
zoetedroom.be
Bedankt voor de hulp vindt wel spijtig dat ik nog niet weet aan wat het nu juist ligt, als ik ooit de backup nodig heb kom ik mss nog wel is om raad
Topic mag gesloten worden
Bedankt voor de hulp vindt wel spijtig dat ik nog niet weet aan wat het nu juist ligt, als ik ooit de backup nodig heb kom ik mss nog wel is om raad
Topic mag gesloten worden
- bennyvdh
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden