Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Upgrade fout naar joomla 2.5.5
23 jun 2012 23:55 - 23 jun 2012 23:56
Dankje Otto voor je reactie, zoals ik al zei maak ik gebruik van een VPS server en deze heeft al Fast-CGI op mijn VPS standaard geïnstalleerd en deze staat ook voor deze domeinen beschikbaar.
Deze heb ik ook nodig voor mijn scripts welke ik gebruik richting de telefoon providers.
Dus dit zou het ook niet kunnen zijn.
Deze heb ik ook nodig voor mijn scripts welke ik gebruik richting de telefoon providers.
Dus dit zou het ook niet kunnen zijn.
- vlaspo
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
24 jun 2012 00:01 - 24 jun 2012 00:14
Dan heb je waarschijnlijk niet de juiste modules in Apache geladen.
Op al mijn servers draait het prima. Ik maak alleen gebruik van harde server en niet van een VPS. Een VPS is naar mijn mening geen goede oplossing als je excellente prestaties nodig hebt. Dat realiseer je alleen met dedicated hardware.
Aanvulling: je vragen horen meer op een hosting forum thuis, dan op een Joomla Forum.
Op al mijn servers draait het prima. Ik maak alleen gebruik van harde server en niet van een VPS. Een VPS is naar mijn mening geen goede oplossing als je excellente prestaties nodig hebt. Dat realiseer je alleen met dedicated hardware.
Aanvulling: je vragen horen meer op een hosting forum thuis, dan op een Joomla Forum.
- Otto
- Bezoeker
24 jun 2012 13:07 - 24 jun 2012 13:09Het lijkt mij absoluut geen bug in Joomla, maar zoals Otto zegt een server issue.vlaspo schreef : helaas ook hiervoor heb ik helaas de patch moeten gebruiken
de functie in joomla zelf werkt helaas niet.
Lijkt een bug te zijn zoals ook aangemeld bij Joomla.org
tja dan moeten we daar op wachten helaas
Ik werk ook met een tweetal VPS bij Sity Hosting en dat geeft geen problemen.
Ik denk dat we daarom ook dit topic af kunnen sluiten omdat het 90% zeker is dat het geen Joomla issue is en we hier voor het probleem van TS geen oplossing kunnen vinden.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
02 jul 2012 22:00 - 02 jul 2012 22:03
Hoezo geen bug?
joomlacode.org/gf/project/joomla/tracker...racker_item_id=28688
heb exact hetzelfde, tot 2.5.4. kon ik gewoon updaten, nu niet meer.
Zelfde foutmelding en heb een dedicated server speciaal en enkel voor Joomla websites opstaan.
Heb deze keer handmatig geupdate, maar er is toch ergens iets mis sinds v 2.5.4 met de auto updates.
edit:
Status: Confirmed
heb exact hetzelfde, tot 2.5.4. kon ik gewoon updaten, nu niet meer.
Zelfde foutmelding en heb een dedicated server speciaal en enkel voor Joomla websites opstaan.
Heb deze keer handmatig geupdate, maar er is toch ergens iets mis sinds v 2.5.4 met de auto updates.
edit:
I went to the Extension Manager and set the
Install URL to the Joomla_2.5.0_to_2.5.6-Stable-Patch_Package.zip URL and
everything worked fine. This indicates to me that there is a bug in the way the
Joomla Updater code works.
- sr
- Nieuw op Joomla!NL
02 jul 2012 23:43
Confirmed voor servers waar ftp-laag aan moet staan en zover mijn kennis reikt, moet die bij fast-cgi uit staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden