Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Backup and Restore (Xcloner)
04 jul 2012 20:14
Joomla 2.5.6
[website]
Wil graag voor mijn vernieuwde website i.p.v Akeeba als backup XCloner gebruiken.
Kan op het Joomla forum niet veel vinden van Xcloner.
Weet iemand wat de beste/juiste instellingen zijn.
Krijg steeds de foutmelding;
Details: error -- undefined
JSON url: index2.php?option=com_cloner&task=refresh&json=1&startf=9900&lines=11377&backup=eerste_04072012.tar&excl_manual=
Op het XCloner forum staan veel van deze foutmeldingen. De antwoorden zijn niet erg duidelijk. Er is voldoende ruimte op de server en de backup is niet als te groot.
[website]
Wil graag voor mijn vernieuwde website i.p.v Akeeba als backup XCloner gebruiken.
Kan op het Joomla forum niet veel vinden van Xcloner.
Weet iemand wat de beste/juiste instellingen zijn.
Krijg steeds de foutmelding;
Details: error -- undefined
JSON url: index2.php?option=com_cloner&task=refresh&json=1&startf=9900&lines=11377&backup=eerste_04072012.tar&excl_manual=
Op het XCloner forum staan veel van deze foutmeldingen. De antwoorden zijn niet erg duidelijk. Er is voldoende ruimte op de server en de backup is niet als te groot.
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Wildspoor
Rob
=====
- akhtaris
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
04 jul 2012 21:30
Dit begrijp ik niet.
Inderdaad zijn er voor sommige extensies goede alternatieven te vinden.
Maar in de hele Joomla-werled is Akeeba Backup de nummer 1 als het gaat om het maken van een betrouwbare backup van je website.
En als je geen geld over hebt voor de PRO-versie dan is er de gratis-versie die zeer goed werk doet.
Ervaring met Xcloner heb ik niet dus met je vraag kan ik je niet helpen.
Maar ik zou je dus wel willen vragen waarom je een alternatief zoekt voor een extensie die meer dan goed werk doet.
Inderdaad zijn er voor sommige extensies goede alternatieven te vinden.
Maar in de hele Joomla-werled is Akeeba Backup de nummer 1 als het gaat om het maken van een betrouwbare backup van je website.
En als je geen geld over hebt voor de PRO-versie dan is er de gratis-versie die zeer goed werk doet.
Ervaring met Xcloner heb ik niet dus met je vraag kan ik je niet helpen.
Maar ik zou je dus wel willen vragen waarom je een alternatief zoekt voor een extensie die meer dan goed werk doet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
04 jul 2012 21:30 - 04 jul 2012 21:32
Toch denk ik dat je daar de oplossing moet zoeken.
Is dit ook niet de oplossing?
EDIT: Gelijk met Wouter, en ben het met zijn opmerking eens.
Is dit ook niet de oplossing?
Hier gevonden.Set the compress backup option back to No
EDIT: Gelijk met Wouter, en ben het met zijn opmerking eens.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
05 jul 2012 09:39
Het maken van een backup met Akeeba gaat prima. Het duurt even voor je de juiste instellingen hebt maar dan gaat het vlekkeloos. Klein min puntje, de traagheid dat het proces verloopt.
Verder is geld geen issue. Ik vraag alleen maar iets.
Het probleem bij mij was na een ernstige stomme fout van mijzelf dat ik een backup moest terugzetten. Daarmee ging van alles mis en heb het niet goed kunnen krijgen. Met het opwaarderen van mijn site dacht ik een alternatief eens uit te willen proberen, meer niet.
Verder is geld geen issue. Ik vraag alleen maar iets.
Het probleem bij mij was na een ernstige stomme fout van mijzelf dat ik een backup moest terugzetten. Daarmee ging van alles mis en heb het niet goed kunnen krijgen. Met het opwaarderen van mijn site dacht ik een alternatief eens uit te willen proberen, meer niet.
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Wildspoor
Rob
=====
- akhtaris
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden