Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Niet ingelogd wel edit mogelijk?
15 jul 2012 20:23Wat bovenstaande betreft is dat deze cookie wet pas 2013 in gaat en wij wachten op een betere extensie, dus hebben geen haast.Communiceren is moeilijk en erg vervelend als je geeen antwoord krijgt. Heb email gestuurd naar Joomlanl.nl waar de cookie melding op jullie site blijft. GEEN antwoord gekregen.
Het mag wat mij betreft hier doorgaan maar zag dat het tot niets brengt.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
15 jul 2012 20:32
Hoi Paul,
Dank voor je reactie.
Bericht van Jelle gezien!
Dat van de sitemap was terecht dat je dat melde.
De problemen werden veroorzaakt door de "Weergave lijst met weblinks in een categorie". Deze menu-itemtypes zijn verwijderd uit het menu. De sitemap ziet er nu weer goed uit.
De menu tab's van weblinks zijn verwijderd zodat edditten niet meer mogelijk is. Probleem is nog niet gevonden!
Er zijn zoveel mogelijkheden van het geven van rechten dat ik de draad kwijt ben welke rechten waar aan te moeten passen. Kun je daar misschien iets meer over melden waar dat te doen.
Ik ga nogmaals de cookie wetgeving verwijderen tot er en nieuw en/of betere versie beschikbaar is. Heeft Joomla al een oplossing?
Dank voor je reactie.
Bericht van Jelle gezien!
Dat van de sitemap was terecht dat je dat melde.
De problemen werden veroorzaakt door de "Weergave lijst met weblinks in een categorie". Deze menu-itemtypes zijn verwijderd uit het menu. De sitemap ziet er nu weer goed uit.
De menu tab's van weblinks zijn verwijderd zodat edditten niet meer mogelijk is. Probleem is nog niet gevonden!
Er zijn zoveel mogelijkheden van het geven van rechten dat ik de draad kwijt ben welke rechten waar aan te moeten passen. Kun je daar misschien iets meer over melden waar dat te doen.
Ik ga nogmaals de cookie wetgeving verwijderen tot er en nieuw en/of betere versie beschikbaar is. Heeft Joomla al een oplossing?
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Wildspoor
Rob
=====
- akhtaris
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
15 jul 2012 20:40
Jelle,
Stop deze hele discussie alsjeblieft die vreemde vormen gaat aannemen.
Ik weet n.a.v. diverse antwoorden van V.I.P., PaulG en Astrid voldoende om door te gaan.
Je mag de hele topic verwijderen.
Stop deze hele discussie alsjeblieft die vreemde vormen gaat aannemen.
Ik weet n.a.v. diverse antwoorden van V.I.P., PaulG en Astrid voldoende om door te gaan.
Je mag de hele topic verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Wildspoor
Rob
=====
- akhtaris
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
15 jul 2012 20:44 - 15 jul 2012 20:45
Beste Rob,
Je bent me net voor ook met oog op weer de vraag over die cookiewet
Verwijderen doen we alleen in uiterste gevallen.
Je bent me net voor ook met oog op weer de vraag over die cookiewet
Dus bij deze sluit ik de topic.Heeft Joomla al een oplossing?
Verwijderen doen we alleen in uiterste gevallen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.669 seconden