Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hoe back-up op localhost XAMPP 1.7.3 te zetten
09 jul 2012 20:40 - 09 jul 2012 20:49
Ben momenteel bezig met voorbereidingen om een 1.5.25 site mogelijk deze zomer nog om te zetten naar 2.5. Al druk bezig om alle extensions te controleren op een beschikbare 2.5 versie danwel eerst up te date naar de meeste recente.
Dit wil ik eerst lokaal allemaal testen. Hiervoor nu XAMPP 1.7.3 geinstalleerd. Hoe is de juiste werkwijze om een back-up hier lokaal te installeren. Is er ergens een goede (liefst nederlands) handleiding voor?
(P.S. zie dat deze in verkeerde forum zit!: Moderators kunnen jullie deze verplaatsen naar 1.5 upgrade/installatie? b.v.d. en excuses)
Edit Jelle. Ik heb dit topic verplaatst naar het juiste forum. Dank voor het rapporteren! 2.5 vond ik beter in deze.
Dit wil ik eerst lokaal allemaal testen. Hiervoor nu XAMPP 1.7.3 geinstalleerd. Hoe is de juiste werkwijze om een back-up hier lokaal te installeren. Is er ergens een goede (liefst nederlands) handleiding voor?
(P.S. zie dat deze in verkeerde forum zit!: Moderators kunnen jullie deze verplaatsen naar 1.5 upgrade/installatie? b.v.d. en excuses)
Edit Jelle. Ik heb dit topic verplaatst naar het juiste forum. Dank voor het rapporteren! 2.5 vond ik beter in deze.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
09 jul 2012 20:46
Denk dat je
hier
wel mee uit de voeten kunt. Is het omgekeerde, maar principe is hetzelfde.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 jul 2012 17:40 - 10 jul 2012 17:41
Astrid, dank voor je linkje.
Site draait inmiddels, na wat horten en stoten, lokaal.
Nog wel een aanvullende vraag. Op de live-site krijg ik bij enkele modules (w.o. joomleague)foutmeldingen (depracated etc) wat te maken heeft met de php versie van 5.3.3 die de hoster (mijndomein) nu hanteert. Nu local krijg de foutmeldingen niet. komt volgens mij door een andere php (5.3.1 ?)
Om de nieuwste versie van joomleague te testen, wilde ik dit lokaal doen, maar dan wel met de php versie 5.3.3 die de hoster ook hanteert.
Werkt joomla ook op de nieuwste xampp (1.7.7 met php 5.3.8 )?
Wat zijn jullie ervaringen?
alvast dank,
Site draait inmiddels, na wat horten en stoten, lokaal.
Nog wel een aanvullende vraag. Op de live-site krijg ik bij enkele modules (w.o. joomleague)foutmeldingen (depracated etc) wat te maken heeft met de php versie van 5.3.3 die de hoster (mijndomein) nu hanteert. Nu local krijg de foutmeldingen niet. komt volgens mij door een andere php (5.3.1 ?)
Om de nieuwste versie van joomleague te testen, wilde ik dit lokaal doen, maar dan wel met de php versie 5.3.3 die de hoster ook hanteert.
Werkt joomla ook op de nieuwste xampp (1.7.7 met php 5.3.8 )?
Wat zijn jullie ervaringen?
alvast dank,
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
10 jul 2012 18:28
Het gaat over het algemeen bij PHP over de eerste 2 getallen, dus kan het ook een instelling bij mijndomein zijn m.b.t. het weergeven van foutmeldingen. Ik draai zelf alles nog op xampp 1.7.3 met PHP 5.3.1 en heb daar ook bij 2.5 sites geen problemen mee. Ook niet als ik die sites naderhand live zet op een server met PHP 5.3.10.
Maar het antwoord op je vraag is: ja het werkt, maar kans bestaat dat je dan wel de foutmeldingen krijgt. Als je even zoekt hier op het forum, zie je ook hoe je die dan weer uit kunt zetten.
Maar voor zover ik weet heeft het weinig zin om met xampp 1.7.7 te gaan werken.
Maar het antwoord op je vraag is: ja het werkt, maar kans bestaat dat je dan wel de foutmeldingen krijgt. Als je even zoekt hier op het forum, zie je ook hoe je die dan weer uit kunt zetten.
Maar voor zover ik weet heeft het weinig zin om met xampp 1.7.7 te gaan werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 jul 2012 19:18
Oke, vooreerst bedankt voor de info.
Ga nu zo eerst wel verder met testen. Draadje mag gesloten worden.
Ga nu zo eerst wel verder met testen. Draadje mag gesloten worden.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden