Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
sql export/import niet goed
11 jul 2012 10:40
Hallo, ik heb en site gemaakt en heb deze verhuisd naar een andere domeinnaam.
Ik heb een export gemaakt en de het directory gebackupt. Vervolgens heb ik de backup van de bestanden naar het nieuwe domein gekopieerd en de sql dump geimporteerd en configuration aangepast. Nu zie ik echter dat niet alle gegevens over gekomen zijn uit de export.
Heb de export en import met DBWebadmin gedaan. Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb een export gemaakt en de het directory gebackupt. Vervolgens heb ik de backup van de bestanden naar het nieuwe domein gekopieerd en de sql dump geimporteerd en configuration aangepast. Nu zie ik echter dat niet alle gegevens over gekomen zijn uit de export.
Heb de export en import met DBWebadmin gedaan. Weet iemand hoe dit kan?
- pgmjans
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
11 jul 2012 12:42Kan je iets specifieker zijn over wat er ontbreekt?Nu zie ik echter dat niet alle gegevens over gekomen zijn uit de export.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 jul 2012 14:49 - 11 jul 2012 14:51
Hallo Astrid, Ik had de site teruggezet maar miste op bepaalde pagina's tekst. Ik heb wel 3 keer opnieuw geprobeerd maar steeds hetzelfde. Ik heb daarna het domein verwijderd en opnieuw aangemaakt en nu staat de tekst er wel. Het enige wat nu niet werkt is de image rotator, simpel spotlight, die draait niet door (steeds maar een module) en als ik een pagina bewerk dan kan ik ze niet opslaan. Ik kan gewoon niets bewaren. Ik kan dus ook de pagina niet sluiten. Moet met het kruisje rechtsboven afsluiten.
- pgmjans
-
11 jul 2012 15:48
Heb je je browsercache al eens geleegd? Dat kan de oorzaak zijn van het niet kunnen opslaan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 jul 2012 16:34
Heb ik gedaan, geen resultaat. Als ik op de button klik om op te slaan dan gebeurt er helemaal niets.... Er komt dus ook geen melding dat ik niet geautoriseerd ben op iets op te slaan of e.d.
- pgmjans
-
11 jul 2012 16:35
Al eens met een andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- pgmjans
-
12 jul 2012 08:54
Dan zou ik eens een compleet installatiepakket (zonder de map installation) van 2.5.6 eroverheen zetten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
12 jul 2012 15:50
Bedoel je gewoon eroverheen kopieeren... Hoe is het dan met de geinstalleerde components?
- pgmjans
-
12 jul 2012 15:52
Die blijven gewoon staan. Je overschrijft alleen eventueel beschadigde of ontbrekende bestanden van de joomla core.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.764 seconden