Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Adminpanel heeft witte pagina (voor het inloggen)
16 jul 2012 12:11
Vorige week heb ik een website verhuisd van de ene hosting naar de andere. Alleen nu loop ik tegen het probleem aan dat de frontend het prima doet, maar de backend geeft een witte pagina. De frontend (website) doet het wel gewoon.
Ik heb debug aan- en uitgezet, in de bron gekeken, alle bestanden nog eens overschreven (via FTP), daarna de bestanden nog eens overschreven met een verse 2.5.6 download (alleen administrator-map). Maar de pagina blijft wit. De database is wel gevonden, want bovenaan de pagina staat de titel (in Google Chrome dus).
Er is misschien iets mis gegaan met de verhuizing, maar ik kan het niet vinden.. iemand enig idee?
Dit is de link: www.kinderboerderijen.nl/administrator/index.php
Ik heb debug aan- en uitgezet, in de bron gekeken, alle bestanden nog eens overschreven (via FTP), daarna de bestanden nog eens overschreven met een verse 2.5.6 download (alleen administrator-map). Maar de pagina blijft wit. De database is wel gevonden, want bovenaan de pagina staat de titel (in Google Chrome dus).
Er is misschien iets mis gegaan met de verhuizing, maar ik kan het niet vinden.. iemand enig idee?
Dit is de link: www.kinderboerderijen.nl/administrator/index.php
- Beert
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
16 jul 2012 12:33
Ik krijg gewoon een inlogscherm. Misschien je browsercache even legen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 jul 2012 12:33
Hij is terug!!! Eigenlijk was het vrij eenvoudig door alle andere mappen ook over te schrijven via FTP . Blijkbaar was daar toch ergens iets mis gegaan.
Anyway, dit topic is opgelost en mag weg/op slot.
Kan een moderator misschien de link uit mijn eerste bericht weghalen?
Anyway, dit topic is opgelost en mag weg/op slot.
Kan een moderator misschien de link uit mijn eerste bericht weghalen?
- Beert
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
16 jul 2012 12:51 - 16 jul 2012 12:55
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
We halen geen linken weg, de topic wordt op deze manier voor andere leden onbegrijpelijk.(zoekfunctie)
Kijk bij de forumregels hier staat alles beschreven.
Fijn dat het opgelost is.
We halen geen linken weg, de topic wordt op deze manier voor andere leden onbegrijpelijk.(zoekfunctie)
Kijk bij de forumregels hier staat alles beschreven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden