Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Modules installeren?
Modules installeren?
01 aug 2012 15:55
Ik heb net eent emplate gedownload JF-Texturia heet deze.
Nu staat er in de manual dat ik de template, modules en de componenten moet installeren, en het template en componenten instaleren zonder problemen, maar de modules lukt niet?
Ik krijg dan de melding: JInstaller: :Installeren: Kan geen XML instellingenbestand vinden.
Moet ik de modules op een andere manier instaleren als het template misschien? zo ja, hoe dan?
Zou graag dit template willen gebruiken..
Groetjes Desiré
Nu staat er in de manual dat ik de template, modules en de componenten moet installeren, en het template en componenten instaleren zonder problemen, maar de modules lukt niet?
Ik krijg dan de melding: JInstaller: :Installeren: Kan geen XML instellingenbestand vinden.
Moet ik de modules op een andere manier instaleren als het template misschien? zo ja, hoe dan?
Zou graag dit template willen gebruiken..
Groetjes Desiré
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Modules installeren?
01 aug 2012 19:08
Hallo Desiré,
Waarschijnlijk moet je het bestand wat je probeert te installeren, eerst uitpakken.
Vaak is er bv een bestand, modules.zip, waar de modules dan weer inzitten.
Adios
Waarschijnlijk moet je het bestand wat je probeert te installeren, eerst uitpakken.
Vaak is er bv een bestand, modules.zip, waar de modules dan weer inzitten.
Adios
Software ontwikkelaar C/C++/Java
- mardi
- Joomla!NL ontdekker
Modules installeren?
02 aug 2012 09:57
Heel vreemd. De modules installeren bij mij gewoon zo goed als normaal. Enige error die ik bij een aantal krijg is er een m.b.t. een taalbestand. En die klopt ook wel. Taalbestand staat wel vernoemd in de xml, maar staat niet bij de bestanden.
Heb je nog wel ruimte genoeg op je server?
Heb je nog wel ruimte genoeg op je server?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Modules installeren?
08 aug 2012 11:11
Er was voldoende ruimte op de server (zo goed als leeg zelfs) maar er bleek een fout te wezen in de download, het bedrijf van de template heeft het keurig opgelost.
Dit topic mag dus op slot. Heel erg bedankt voor de hulp in ieder geval
Dit topic mag dus op slot. Heel erg bedankt voor de hulp in ieder geval
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Modules installeren?
08 aug 2012 11:17
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden