Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Update 2.5.4 naar 2.5.6
Update 2.5.4 naar 2.5.6
10 aug 2012 09:31
Hallo, de database structuur van mijn site
www.sonabile.nl
is volledig correct. Ik werk met 2.5.4 en ik zou graag willen updaten naar 2.5.6
Ik krijg deze melding
Kopiëren mislukt
JInstaller: :Installeren: Kopiëren bestand E:\Websites\hdservices\EpBrinkman\sonabile.nl\www\tmp\install_5024b8f45713b\install_5024b8f46ad63\nl-NL\nl-NL.com_contact.ini naar E:\Websites\hdservices\Sonabile\sonabile.nl\www\language\nl-NL\nl-NL.com_contact.ini mislukt
Pakket Updaten: Er deed zich een fout voor tijdens het installeren van een extensie: site_nl-NL.zip
M.a.w. is het wel mogelijk om 2.5.4 ineens te updaten naar 2.5.6 ? Of moet je eerst naar 2.5.5 (bestaat deze wel?)
Mijn JCE editor die uitstekend werkt in 2.5.4 krijg ik ook niet geupdate ?
Dank en groeten,
Ep
Ik krijg deze melding
Kopiëren mislukt
JInstaller: :Installeren: Kopiëren bestand E:\Websites\hdservices\EpBrinkman\sonabile.nl\www\tmp\install_5024b8f45713b\install_5024b8f46ad63\nl-NL\nl-NL.com_contact.ini naar E:\Websites\hdservices\Sonabile\sonabile.nl\www\language\nl-NL\nl-NL.com_contact.ini mislukt
Pakket Updaten: Er deed zich een fout voor tijdens het installeren van een extensie: site_nl-NL.zip
M.a.w. is het wel mogelijk om 2.5.4 ineens te updaten naar 2.5.6 ? Of moet je eerst naar 2.5.5 (bestaat deze wel?)
Mijn JCE editor die uitstekend werkt in 2.5.4 krijg ik ook niet geupdate ?
Dank en groeten,
Ep
- eabrinkman
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Update 2.5.4 naar 2.5.6
10 aug 2012 12:11
Hoe probeer je te updaten? Gebruik je de update component?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Update 2.5.4 naar 2.5.6
10 aug 2012 13:49 - 10 aug 2012 13:50
Hallo Astrid, Ja, via extensies --> update
Gr, Ep
Gr, Ep
- eabrinkman
Update 2.5.4 naar 2.5.6
10 aug 2012 14:37
Ik snap echt niks van die foutmelding. Normaal gesproken haalt de automatische update de engelstalige versie op van Joomla. Je moet dan zelf eventueel nog het NL-taalbestand installeren. Of het staat bij de updates als ja al eerder een juiste versie van het NL-taalbestand hebt geinstalleerd.
En jouw melding gaat over nl taalbestanden en een probleem met de languages map.
Wat gaat er fout met de JCE editor?
Neem aan dat je de hele checklist al doorlopen hebt:
Controleer het volgende:
En jouw melding gaat over nl taalbestanden en een probleem met de languages map.
Wat gaat er fout met de JCE editor?
Neem aan dat je de hele checklist al doorlopen hebt:
Controleer het volgende:
- Je ftp laag staat aan terwijl hij bij je hoster uit moet staan of andersom
- Als je ftp laag aan moet staan, kijk dan of alle gegevens kloppen. Vooral FTP root controleren.
- Je bent geen eigenaar van bepaalde mappen en/of bestanden
- Het pad naar je tmp en logs map staat niet goed. Te controleren met path.php . Uitpakken, in de root zetten en path.php achter je url typen.
- Niet alle mappen en bestanden zijn schrijfbaar (afhankelijk ook van de instellingen bij 1)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Update 2.5.4 naar 2.5.6
10 aug 2012 15:27
Hoi Astrid, ik hoop dat ik eruit ben. Ik leefde in de veronderstelling dat de update van het pakket ook via de update-button moest lopen omdat de button ernaast met "nieuwe versie" niet werkte.
Nog een paar keer aangeklikt, toen die button wel en kon ik gaan updaten. Achter elkaar foutcodes met "niet schrijfbaar". Toen heb ik mezelf op de database voor alle mappen "full control" gegeven, en toen ging de update lopen... brak weer af bij "media" want die had ik vergeten. Toen ik weer wilde gaan updaten gaf het programma aan dat ik al over 2.5.6 beschikte....
Dus volgens mij, opgelost !!
Dank je voor je hulp
Nog een paar keer aangeklikt, toen die button wel en kon ik gaan updaten. Achter elkaar foutcodes met "niet schrijfbaar". Toen heb ik mezelf op de database voor alle mappen "full control" gegeven, en toen ging de update lopen... brak weer af bij "media" want die had ik vergeten. Toen ik weer wilde gaan updaten gaf het programma aan dat ik al over 2.5.6 beschikte....
Dus volgens mij, opgelost !!
Dank je voor je hulp
- eabrinkman
Update 2.5.4 naar 2.5.6
10 aug 2012 15:30
En dat was dan ook het probleem met JCE, want die ging nu ook makkelijk door de update heen,
dus een rechten kwestie....
dus een rechten kwestie....
- eabrinkman
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden