Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
contactformulier
contactformulier
17 aug 2012 12:45
Hallo, ik heb mijn contactformulier van chrono forms goed werken op een uitzondering na zie onder
alles wordt goed ingevuld,alleen bij aantal volwassene en aantal kinderen niet
Iemand een oplossing??
alvast bedankt Leo
voornaam Leo
achternaam hoenen
adres duren 93
woonplaats geilenkirch
telefoonnr 02451 4824341
aantal volwassenen {aantal volwassenen}
aantal kinderen {aantal kinderen}
aankomst 25- 08- 2012
vertrek 31- 08- 2012
alles wordt goed ingevuld,alleen bij aantal volwassene en aantal kinderen niet
Iemand een oplossing??
alvast bedankt Leo
voornaam Leo
achternaam hoenen
adres duren 93
woonplaats geilenkirch
telefoonnr 02451 4824341
aantal volwassenen {aantal volwassenen}
aantal kinderen {aantal kinderen}
aankomst 25- 08- 2012
vertrek 31- 08- 2012
- rosleo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
contactformulier
17 aug 2012 12:57
Komt de naam tussen de quotes wel overeen met je veldnaam van het formulier? Heb je je formulier al eens opnieuw gegenereerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
contactformulier
17 aug 2012 13:15
Hoi, bedankt voor het snelle antwoordt, ja de namen komen precies overeen en ik heb alles opnieuw gegenereerd
ik heb iets gehoord van handle arrays plaatsen, maar weet niet hoe ik die moet invullen.
iemand?
Leo
ik heb iets gehoord van handle arrays plaatsen, maar weet niet hoe ik die moet invullen.
iemand?
Leo
- rosleo
- Nieuw op Joomla!NL
contactformulier
17 aug 2012 13:25
Volgens mij hoeft dat niet met handle arrays. Maar je veldnamen zijn wel fout:
No spaces or any special characters, but underscores _ and square brackets [] are allowed.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
contactformulier
18 aug 2012 08:21
Hallo Astrid,
Ik heb de namen aantal volwassenen en aantal kinderen verandert in volwassenen en kinderen,en opgeslagen,toch komt als ik de mail ontvang nog steeds het oude aantal volwassenen en aantal kinderen terug, ook in de html code staat het aantal niet, wat te doen?
Groeten Leo
Ik heb de namen aantal volwassenen en aantal kinderen verandert in volwassenen en kinderen,en opgeslagen,toch komt als ik de mail ontvang nog steeds het oude aantal volwassenen en aantal kinderen terug, ook in de html code staat het aantal niet, wat te doen?
Groeten Leo
- rosleo
- Nieuw op Joomla!NL
contactformulier
18 aug 2012 08:27
Mailformulier opnieuw genereren!
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
contactformulier
18 aug 2012 11:38
Sorry Astrid,
Ik dacht dat genereren iets anders was, kun jij mij precies vertellen hoe ik dit mailformulier moet genereren
Zoals je merkt ben ik nog een groentje,heb al onder genereren op google gezocht maar vindt niets.
groeten leo
Ik dacht dat genereren iets anders was, kun jij mij precies vertellen hoe ik dit mailformulier moet genereren
Zoals je merkt ben ik nog een groentje,heb al onder genereren op google gezocht maar vindt niets.
groeten leo
- rosleo
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden