- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
van 1.7 naar 2.5
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 19:58ik heb nu 1.7 draaien
Nu om alles nog wa beter onder de knie te krijgen zou ik de 2.5 versie eens willen installeren vb in een submap en die zou ik daar proberen aanpassen en naar eigen wens proberen te krijgen
Nu als ik alles staan heb zoals gewenst is het dan mogelijk om over te schakelen van de 1.7 naar de 2.5 versie die ik heb aangemaakt?
Kan je dan ook alles overzetten en gebruikers meenemen van de 1.7 naar de 2.5 zodat ze zich niet opnieuw moeten registreren en zo
- Joeri
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 20:09Ja dat is mogelijk.Nu om alles nog wa beter onder de knie te krijgen zou ik de 2.5 versie eens willen installeren vb in een submap en die zou ik daar proberen aanpassen en naar eigen wens proberen te krijgen
Je zou gewoon kunnen updaten, en vlug want 1.7 is zeer onveilig en wordt niet meer ondersteund!!Nu als ik alles staan heb zoals gewenst is het dan mogelijk om over te schakelen van de 1.7 naar de 2.5 versie die ik heb aangemaakt?
Kijk hier eens.
Ook via Google veel uitleg te vinden.
Maak altijd een backup!!
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 21:22wat is er misgelopen ? en hoe los ik dat op?
JInstaller::Installatie: Fout SQL DB functie mislukt met foutnummer 1054
Unknown column 'sitename' in 'olrmx_languages' SQL=ALTER TABLE `olrmx_languages` CHANGE `sitename` `sitename` VARCHAR( 1024 ) NOT NULL DEFAULT '';
SQL =
ALTER TABLE `#__languages` CHANGE `sitename` `sitename` VARCHAR( 1024 ) NOT NULL DEFAULT '';
Bijwerken bestanden: SQL fout bestand DB functie mislukt met foutnummer 1054
Unknown column 'sitename' in 'olrmx_languages' SQL=ALTER TABLE `olrmx_languages` CHANGE `sitename` `sitename` VARCHAR( 1024 ) NOT NULL DEFAULT '';
SQL =
ALTER TABLE `#__languages` CHANGE `sitename` `sitename` VARCHAR( 1024 ) NOT NULL DEFAULT '';
- Joeri
- Bekend met Joomla!NL
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 21:30En probeer het volgende eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 21:58- Joeri
- Bekend met Joomla!NL
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 22:02Pardon?Joeri schreef : ok heb alles gedaan en geinstalleerd , hoe weet ik nu dat alles goed is?
Ik ben geen helderziende.
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 22:07 - 20 aug 2012 22:08Jelle.D schreef : Ook even je cache geleegd van je browser?
En probeer het volgende eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Heb al een beetje rondgekeken op de website en heb tot nu toe nog niets verkeerds opgemerkt
alles zal naar behoren werken zeker en anders laat ik het wel weten
alvast bedankt voor alle hulp
- Joeri
- Bekend met Joomla!NL
van 1.7 naar 2.5
20 aug 2012 22:11Dan is het dus gelukt zover, misschien dat er een extensie moeilijk doet, maar denk het niet.
Mocht er een probleem voor doen dan kan je altijd een nieuwe topic openen.
Tenslotte is heb je nu de laatste versie werkend.
Dan sluit ik deze. ( overzichtelijkheid van het forum en zoekfunctie )
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator