Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla combineren
Joomla combineren
25 aug 2012 16:48
Hallo iedereen,
Ik ben bezig om op domein 2 subdomeinen aan te maken waarvan er eentje blog.mijndomein.nl en de andere store.mijndomein.nl gaat heten. Echter ga ik zoals jullie waarschijnlijk al wel begrijpen op de blog subdomein een andere joomla installeren als op de store subdomein. Overigens allebei gewoon joomla versie 2.5.6. Echter waar het om gaat is dit: is het mogelijk en zo je hoe, om beide joomla systemen (op de blog subdomein met een blog plugin en op de store variant de virtuemart plugin) samen te laten draaien op dezelfde database?
Ik ben bezig om op domein 2 subdomeinen aan te maken waarvan er eentje blog.mijndomein.nl en de andere store.mijndomein.nl gaat heten. Echter ga ik zoals jullie waarschijnlijk al wel begrijpen op de blog subdomein een andere joomla installeren als op de store subdomein. Overigens allebei gewoon joomla versie 2.5.6. Echter waar het om gaat is dit: is het mogelijk en zo je hoe, om beide joomla systemen (op de blog subdomein met een blog plugin en op de store variant de virtuemart plugin) samen te laten draaien op dezelfde database?
- mdebruin
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Joomla combineren
25 aug 2012 16:56
Hallo mdebruin,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Denk dat je dan hier even moet kijken.
Overigens begrijp ik je vraag niet helemaal. Wat bedoel je met een blog plugin en een virtuemart plugin?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Denk dat je dan hier even moet kijken.
Overigens begrijp ik je vraag niet helemaal. Wat bedoel je met een blog plugin en een virtuemart plugin?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Joomla combineren
25 aug 2012 17:01
De blog plugin bedoel ik mee, een plugin die je in staat stelt om mensen die geregistreerd en inlogd zijn te laten reageren op bijvoorbeeld een artikeltje. Naar mijn weten is dat niet mogelijk in een standaard joomla installatie.
En met de virtuemart plugin bedoel ik simpel weg virtuemart zelf. Maar het lijkt erop dat de link die je mij stuurde gaat helpen. Dus bedankt daarvoor in elk geval. Maar als je nog meer info heb dan hoor ik dat graag.
En met de virtuemart plugin bedoel ik simpel weg virtuemart zelf. Maar het lijkt erop dat de link die je mij stuurde gaat helpen. Dus bedankt daarvoor in elk geval. Maar als je nog meer info heb dan hoor ik dat graag.
- mdebruin
- Nieuw op Joomla!NL
Joomla combineren
25 aug 2012 17:04
Nee, hoor. Laat je nog wel even weten of je daar de oplossing hebt gevonden svp?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Joomla combineren
25 aug 2012 17:05
Bij deze al vrij snel het antwoord, nee sorry het was niet de oplossing. Maar weet u of het mogelijk is om dit te doen?
- mdebruin
- Nieuw op Joomla!NL
Joomla combineren
25 aug 2012 17:07
Wat wil je dan precies bereiken en waarom?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Joomla combineren
25 aug 2012 17:11
Een klant van mij wil een website, waarbij als ze op de homepage komt ze tab heeft voor een blog en voor een shop. Echter als ze op blog klikt wil ze naar een subdomein en moet er een blog staan. Daarnaast als ze op shop klikt wil ze naar een ander subdomein en wil ze in een complete webshop komen.
Daarbij komende moet een account dat in de webshop is aangemaakt ook geldig zijn voor het blog en andersom. Dit kan naar mijn weten alleen als beide systeem met dezelfde database werken. Vandaar ook de vraag of dit mogelijk is en zo ja hoe?
Daarbij komende moet een account dat in de webshop is aangemaakt ook geldig zijn voor het blog en andersom. Dit kan naar mijn weten alleen als beide systeem met dezelfde database werken. Vandaar ook de vraag of dit mogelijk is en zo ja hoe?
- mdebruin
- Nieuw op Joomla!NL
Joomla combineren
25 aug 2012 17:35
Dan begrijp ik het blijkbaar niet, want volgens mij doet
deze
precies wat jij wilt. Maar misschien dat iemand anders nog een oplossing heeft.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Joomla combineren
25 aug 2012 17:38
klopt het doet wat ik wil, maar ik mag alleen gratis plugins gebruiken. (Ja ik weet het, ik ben een zeikerd). Er onder staat een alternatieve plugin die wel de oplossing bood. In elk geval bedankt voor de hulp.
- mdebruin
- Nieuw op Joomla!NL
Joomla combineren
25 aug 2012 17:39
Dan graag in het vervolg je antwoord duidelijk formuleren.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden