Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Blanco scherm na inloggen als administrator
07 sep 2012 17:28
Hoi,
ik heb vandaag via FTP een back-up (zonder database) van de site www.parochieassen.nl moeten terugzetten. Ik zit nu met het probleem dat ik in de backend wel kan inloggen, maar daarna een blanco scherm krijg (zie de bijlage).
Iemand ervaring met dit probleem en vooral met de oplossing?
Dank,
Jan.
ik heb vandaag via FTP een back-up (zonder database) van de site www.parochieassen.nl moeten terugzetten. Ik zit nu met het probleem dat ik in de backend wel kan inloggen, maar daarna een blanco scherm krijg (zie de bijlage).
Iemand ervaring met dit probleem en vooral met de oplossing?
Dank,
Jan.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
07 sep 2012 17:35
Zo even niet, maar aangezien je toch een backup hebt, kan het geen kwaad om een compleet installatiepakket van 2.5.6 (zonder de map installation) eroverheen te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 sep 2012 17:42
dat had ik al geprobeerd, maar hielp niet.
- wesselsjan
07 sep 2012 17:48
Browsercache geleegd? Andere browser geprobeerd? Anders even via configuration.php debug aanzetten of even in de error logs van de server kijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 sep 2012 10:25Astrid schreef : Browsercache geleegd? Andere browser geprobeerd? Anders even via configuration.php debug aanzetten of even in de error logs van de server kijken.
Omdat ik uit de debug weinig wijzer werd en ook de error logs me niet verder hielp heb ik vanmorgen de website verwijderd en met Kickstart de versie van een week geleden geïnstalleerd. En zie daar; mijn problemen zijn opgelost, zowel de voorkant als de administratiekant.
Wat er fout zat is me nog steeds onduidelijk. In elk geval bedankt voor de suggesties.
Dus dit topic mag op slot.
- wesselsjan
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden