Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
2.5.6 Error: Array to string conversion in c:\xampp\htdocs
13 sep 2012 01:31
Totale Joomla newbie.
Joomla 2.5.6 full-package Zip-file gedownload en in c:/xampp/localhost/website uitgepakt. Installatie doorgelopen en koppeling database ingevoerd. Dan op het einde de map "Installation" verwijderd, maar als ik dan inlog verschijnen er 5 error-vermeldingen nl.
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.
Joomla 2.5.6 full-package Zip-file gedownload en in c:/xampp/localhost/website uitgepakt. Installatie doorgelopen en koppeling database ingevoerd. Dan op het einde de map "Installation" verwijderd, maar als ik dan inlog verschijnen er 5 error-vermeldingen nl.
Na wat speurwerk blijkt dit een bug te zijn, maar een werkende oplossing heb ik niet kunnen vinden.Notice: Array to string conversion in C:\xampp\htdocs\website\components\com_content\models\articles.php on line 124
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.
- Murdoch
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
13 sep 2012 09:52
Hallo Murdoch,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat is geen bug, maar heeft te maken met instellingen van de laatste xampp versies.
In de php.ini file
lokaliseer:
Verander dit in:
localiseer:
Verander dit in:
Stop en herstart xampp
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat is geen bug, maar heeft te maken met instellingen van de laatste xampp versies.
In de php.ini file
lokaliseer:
Code:
error_reporting =
Code:
error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_DEPRECATED
localiseer:
Code:
display_errors = On
Code:
display_errors = Off
Stop en herstart xampp
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 sep 2012 13:38
De settings in PHP.ini veranderd, maar als ik inlog zijn inderdaad de errors weg. Helaas komt er verder niks te staan hooguit een label "HOME". Als ik via administrator inlog dan verschijnt wel de control-panel.
Wat doe ik niet goed?
Wat doe ik niet goed?
- Murdoch
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
13 sep 2012 13:44
Wat bedoel je precies met een label "HOME". Zie je alleen die tekst, of zie je ook een soort menu-item en een header? Heb je al iets gedaan in de backend aan je site? Heb je Joomla met of zonder voorbeelddata geinstalleerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.611 seconden