Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
foutmelding inloggen administratie scherm
19 sep 2012 16:16
Mayday mayday
Ik heb ingelogd in de backend van de site www.loot-orplatformvvt.nl/ ik heb joomla 2.5
Er kwam de melding er zijn updates voor joomla. Ik pas dit toe en krijg een foutmelding in het engels.
Als ik nu opnieuw inlog met www.loot-orplatformvvt.nl/administrator komt er inplaats van het inlogscherm
de volgende melding op het scherm:
Fatal error: Class 'JControllerLegacy' not found in /home/lootorpl/public_html/administrator/components/com_login/login.php on line 18
Is er nog hoop voor mij?
Ik heb ingelogd in de backend van de site www.loot-orplatformvvt.nl/ ik heb joomla 2.5
Er kwam de melding er zijn updates voor joomla. Ik pas dit toe en krijg een foutmelding in het engels.
Als ik nu opnieuw inlog met www.loot-orplatformvvt.nl/administrator komt er inplaats van het inlogscherm
de volgende melding op het scherm:
Fatal error: Class 'JControllerLegacy' not found in /home/lootorpl/public_html/administrator/components/com_login/login.php on line 18
Is er nog hoop voor mij?
- herkansingjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
20 sep 2012 13:37 - 20 sep 2012 13:42
Hallo,
Ben die foutmelding nog niet tegengekomen.
Hier vond ik ongeveer hetzelfde hopelijk heb je er wat aan.
Anders even de backup terug zetten die je voor het updaten hopelijk hebt gemaakt, of een recente.
Ben die foutmelding nog niet tegengekomen.
Hier vond ik ongeveer hetzelfde hopelijk heb je er wat aan.
Anders even de backup terug zetten die je voor het updaten hopelijk hebt gemaakt, of een recente.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
20 sep 2012 14:18
Dag Jelle,
Bedankt voor je reactie.
Ik vond onder andere onderstaande info:
You please add the code to content.php
jimport('joomla.application.component.controller') ;
100% successfully !
My site : bep gas also had it and i fixed !
You may also get the error " Fatal error: Class 'JControllerLegacy' not found in E:\xampp\htdocs\webbeta\components\com_content\controller.php on line 18"
Please add the code to controller.php
and it worked done !
Ik heb geprobeerd met filezilla controller.php en content.php te vinden. Weet jij in welke map deze files zitten?
Henri
Bedankt voor je reactie.
Ik vond onder andere onderstaande info:
You please add the code to content.php
100% successfully !
My site : bep gas also had it and i fixed !
You may also get the error " Fatal error: Class 'JControllerLegacy' not found in E:\xampp\htdocs\webbeta\components\com_content\controller.php on line 18"
Please add the code to controller.php
and it worked done !
Ik heb geprobeerd met filezilla controller.php en content.php te vinden. Weet jij in welke map deze files zitten?
Henri
- herkansingjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
20 sep 2012 14:32 - 20 sep 2012 14:33Ik ben bang als ik het daar lees dat het om een andere foutmelding gaat.administrator/components/com_login/login.php on line 18 ( Foutmelding op jou site )
Misschien toch even goed googlen op die melding die jij krijgt.components\com_content\controller.php on line 18
Of een ander forumlid die de foutmelding in login.php kan omschrijven.
Natuurlijk is nu het makkelijkste om even een backup terug te zetten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden