Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Migratie van 1.5.27 naar 2.5.6 [undefined][undefined]

24 sep 2012 11:57 - 24 sep 2012 13:49
Gistermiddag/avond bezig geweest met de joomla migratie van 1.5.26 naar 2.5.6 Echter het werkt niet althans bij mij niet. Ik doe het op mijn localhost. Ik heb de debug mode aangezet en dan zie verschillende zaken gedaan worden als:

Checking DONE
==========
[decompress]
1
==========
[install_config]
1
==========
[cleanup]
==========
[install_db]
==========
[1] [users]
==========
[2] [modules]
==========
[3] [categories]
==========
[4] [content]
==========
[5] [menus]
==========
[6] [banners]
==========
[7] [contacts]
==========
[8] [newsfeeds]
==========
[9] [weblinks]
==========
[undefined] [undefined]

(Ik weet niet helemaal of weblinks het laatste item is. Ik heb deze wel zien voorbij komen. Maar omdat ik nu niet in de gelegenheid ben om het uit te voeren heb ik dit even van recomponent afghaald als een voorbeeld)

Maar bij dit laatste krijg ik iedere paar seconden [undefined] [undefined]. Het stopt volgens mij ook niet, ik heb het meerdere keren gestart en na een 15 min. afgebroken. 1x heb ik het langer laten draaien dan een uur.
Ik heb verschillende optie's geprobeerd mmar niets helpt. Wel:
- in de tmp dir staat de gedownloade versie
- in de jupgrade wordt het staat het uitgepakt.
- in de 1.5 dB zie ik 2.5 tabellen (prefix)

Ik heb alles een keer handmatig verwijderd en dan opnieuw geprobeerd. Akeeba admin tools de database tables geanalyseerd.

Ik ben hier geweest.

je hebt ook jupgrade pro maar bied meer mogelijkheden? een grotere kans van slagen?

Hoe kan ik nu zien waar dit undefined op slaat en waar het dan op vast loopt? Heeft iemand een idee? Of moet ik na een poging de database verversen en evt. de front-end files ook zodat ik met een schone lei weer begin.

Nico
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

24 sep 2012 13:13
O ja, dit was ik nog even vergeten ik de nederlandse taal geïnstalleerd. Kan dit een probleem vormen?
Daarnaast heb ik o.a. embedia, JSN image (Joomlashine), superfish menu, jCal, Sourcerer en nog enkele anderen.

Is het een idee om 2.5 over 1.5 te kopieren zoals een upgrade van een 1.5.x naar 1.5.y ook gedaan wordt. Vervolgens kijken of de plugins geupgrade kunnen worden. Maar misschien gaat dat niet omdat er ook zaken fundamenteel in de database zijn gewijzigd.
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie