Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Zandloper blijft lopen bij installatie van database

08 okt 2012 22:39 - 08 okt 2012 22:41
Goedenavond,

Na ongeveer 1.5 jaar gestopt te zijn met Joomla, leek het mij weer eens leuk om weer een website op te zetten. Echter ik heb een kleine uitdaging hierin.

Ik heb EasyPHP met sucses geinstalleerd, volgens EasyPHP zijn de server Apache en MySQL gestart.
Bij het aanroepen van Phpmyadmin of administration wordt er een pagina geopend met adres 127.0.0.1 met een lege pagina en de zandloper blijft lopen (nu al 25 minuten.

Ik heb eenmaal mySQL kunnen benaderen en daarna niet meer. ook Joomla kan ik niet installeren, ook hier blijft de zandloper lopen.

Wat heb ik fout gedaan of wat gaat er fout?

Wie kan mij op weg helpen.

Betreft om 2.5.7
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Maurice
  • thebestalmere
  • thebestalmere's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

09 okt 2012 13:03
Als ik je vraag goed lees is dit geen Joomla probleem maar een probleem met EasyPHP. Denk dat je beter daar de vraag kunt neerleggen ;)
Een andere optie is om gebruik te maken van XAMPP of WAMPP. Beide werken zonder problemen en worden denk ik door de meeste Joomla gebruikers als lokale server.
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.595 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie