Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
language-switcher uitlijnen
09 okt 2012 17:34
Ik heb mijn taalswitcher in positie-29 gezet.
Nu kan deze horizontaal of verticaal uitgelijnt worden, maar de vlaggetjes plakken zo tegen elkaar.
Bestaat er een mogelijkheid om deze wat uit te lijnen dat het allemaal wat ordelijker lijkt ?
ik zou er dus eerst en vooral wat wit-ruimte tussen willen, bvb de afkorting van de taal er bij zetten.
"nederlandse vlag" (NL)
=====
"franse vlag" (FR)
=====
enz
Nu kan deze horizontaal of verticaal uitgelijnt worden, maar de vlaggetjes plakken zo tegen elkaar.
Bestaat er een mogelijkheid om deze wat uit te lijnen dat het allemaal wat ordelijker lijkt ?
ik zou er dus eerst en vooral wat wit-ruimte tussen willen, bvb de afkorting van de taal er bij zetten.
"nederlandse vlag" (NL)
=====
"franse vlag" (FR)
=====
enz
- Seppe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
09 okt 2012 17:42
Zonder een link naar je site is het bijna onmogelijk om hier iets over te zeggen. Dus of graag een link of:
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 okt 2012 17:58
goede middag
de link naar tryout-site
Template is gemaakt in Artisteer V4.
Heb dus eerlijk gezegd geen idee, of ik met firebug zo maar direct iets kan aanpassen, als er in de toekomst mss iets moest aangepast worden aan den template, ben ik de rest dan wss ook kwijt
de link naar tryout-site
Template is gemaakt in Artisteer V4.
Heb dus eerlijk gezegd geen idee, of ik met firebug zo maar direct iets kan aanpassen, als er in de toekomst mss iets moest aangepast worden aan den template, ben ik de rest dan wss ook kwijt
- Seppe
-
09 okt 2012 18:23
Zo plakken ze niet meer. Template.css regel 2359:
Code:
div.mod-languages li {
background: none repeat scroll 0 0 transparent;
margin: 5px 0.3em;
padding: 0;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 okt 2012 15:21
Goede middag Astrid
Sorry voor het late antwoord, maar dit werkt perfect.
Nu toch nog een klein rand-vraagje..
stel, dat binnen x-aantal tijd er toch nog iets moet veranderd worden aan de template, dan moet ik dus onthouden dat ik deze aanpassing telkens manueel doe? Of kan ik er via een andere manier voor zorgen dat deze instelling zo blijft staan?
Sorry voor het late antwoord, maar dit werkt perfect.
Nu toch nog een klein rand-vraagje..
stel, dat binnen x-aantal tijd er toch nog iets moet veranderd worden aan de template, dan moet ik dus onthouden dat ik deze aanpassing telkens manueel doe? Of kan ik er via een andere manier voor zorgen dat deze instelling zo blijft staan?
- Seppe
-
Tijd voor maken pagina: 0.918 seconden