Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Foutmelding template voor deze weergave is niet beschikbaar

22 okt 2012 15:22 - 22 okt 2012 15:26
Hallo Forum en Moderators,

Ik heb nu de laatste Joomla_2.5.7-Stable-Full_Package-Dutch vandaag (22 okt 2012) gedownload, en geïnstalleerd.
Ik kreeg meteen de melding 'Foutmelding template voor deze weergave is niet beschikbaar'.
Zoekend op dit forum vond ik niet de oplossing. Ik dacht: ik ga het template Beez_20 van de voorlaatste Engelse versie Joomla_2.5.7-Stable-Full_Package, dat ik eerder al gebruikt had, over het template plakken, en het file 'component.php' bleek kleiner te zijn. Ik heb het geupload en vanaf dat moment was het probleem verdwenen.
Er was bij mij (en wellicht bij anderen ook) denk ik iets mis met het bijgeleverde template Beez_20 in de laatste Nederlandse 2.5.7 Stable.

Maar zeker weet ik het niet, want het kan ook zijn dat met upload de eerste keer niet helemaal alles meegegaan is....; ik kan het alleen niet meer checken.

Groeten,

Maarten
  • Ixelink
  • Ixelink's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

22 okt 2012 16:02
Hallo Maarten,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit probleem heb ik nog niet gehad. Zoals je al aangaf kan het ook met het uploaden te maken hebben. Misschien is niet alles meegekomen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

22 okt 2012 16:08
Hallo Webbiertje,

Ik vermoed het ook. Ik kan natuurlijk nogmaals de laatste Beez_20 er eroverheen gooien. Werkt het inderdaad niet, dan kan ik altijd de huidige weer terugplaatsen.
In het geval dat het misgaat, zal ik het melden.

Groeten,

Maarten
  • Ixelink
  • Ixelink's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.265 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie