Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Display Probleem

Display Probleem

31 okt 2012 16:47 - 31 okt 2012 16:48
Hallo,

Mijn naam is Chris en ik ben een Newbie to Joomla. Ik heb het kunnen installeren en alles werkt perfect. Heb alleen één probleem. Als ik een nieuwe template upload dan zie ik alleen maar de de header en voor de rest is er niks van de template te zien terwijl die template wel verschillende blokken met inhoud heeft. Het ligt niet aan de template, want het gebeurt met elke template die ik installeer. Ik snap niet hoe dat kan, ik ging ervan uit dat als je een template installeert dat Joomla dan weergeeft hoe de template is ontworpen. Misschien zie ik iets over het hoofd en is het wel heel simpel. Misschien heeft iemand op dit forum een idee hoe ik dat kan oplossen !?

Alvast bedankt,

Chris
  • chriz1976
  • chriz1976's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Display Probleem

31 okt 2012 17:04
Hallo Chris,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Joomla templates werken met modules en die modules kan je op een positie plaatsen. Elke template heeft weer andere benamingen voor de posities. Soms zit er een plaatje bij op de site van de makers. Zo niet, dan kan je bij de opties bij templatebeheer de posities zichtbaar maken op de frontend.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Om ze te zien type je ?tp=1 achter je url.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.712 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie