Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Mysql

Mysql

11 nov 2012 12:22
Hallo,

Ik wil graag mijn website die bij mijn host draait lokaal op mn synology nas laten draaien zodat ik daar aanpassingen aan de website kan maken en deze daarna weer terug kan zetten naar de host. Dit omdat je anders op de "live" site zit te klooien...

Joomla draait op de Nas

Ik heb de hele joomla map van de host gekopieerd naar de juiste plek op de nas. Tevens heb ik de mysql database kunnen exporteren vanaf de host en die wil ik nu graag op de nas zetten. Nu komt hebt probleem, ik heb geen idee hoe je dat moet doen...
Ik heb een bestand wat de extensie.sql heeft maar op de nas kan ik nergens vinden waar je dat bestand kan neerzetten. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb kunnen aangeven wat mn probleem is...

Als iemand een tip in de richting heeft, heel graag en alvast bedankt !

groeten,

Hans
  • pocoloco
  • pocoloco's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Mysql

11 nov 2012 12:28
Hoi Hans,

Kijk eens Synology forum , daar zijn vele onderwerpen over Joomla op deze NAS. Vermoedelijk worden je vragen daar sneller beantwoord omdat ze zeer specifiek met dit apparaat te maken hebben.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.667 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie