Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Installatie start niet op
21 nov 2012 13:41
Ik heb zojuist Joomla 2.5.8 geïnstalleerd in een submap op de server van mijn hoster.
Alleen start de installatie niet op als ik naar deze submap ga. Ik krijg de volgende foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected '=', expecting '(' in /usr/local/pem/vhosts/101093/webspace/httpdocs/rijkhoffstaalbouw/rijkhoffstaalbouwbv/includes/framework.php on line 42
Weet iemand hier raad mee?
Alleen start de installatie niet op als ik naar deze submap ga. Ik krijg de volgende foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected '=', expecting '(' in /usr/local/pem/vhosts/101093/webspace/httpdocs/rijkhoffstaalbouw/rijkhoffstaalbouwbv/includes/framework.php on line 42
Weet iemand hier raad mee?
- mtr1982
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 nov 2012 13:49
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ondersteund de server ( host ) wel joomla 2.5?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ondersteund de server ( host ) wel joomla 2.5?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 nov 2012 13:53
Hoi Jelle,
dat is een goede vraag. Ik zit bij XS4ALL en lees hier net in het forum dat Joomla door hun niet goed wordt ondersteund .
Ik heb wel een medewerker van van hun aan de telefoongehad om het op de server te plaatsen. Diegene heeft het me niet afgeraden.
Groet,
Marinka
dat is een goede vraag. Ik zit bij XS4ALL en lees hier net in het forum dat Joomla door hun niet goed wordt ondersteund .
Ik heb wel een medewerker van van hun aan de telefoongehad om het op de server te plaatsen. Diegene heeft het me niet afgeraden.
Groet,
Marinka
- mtr1982
- Nieuw op Joomla!NL
21 nov 2012 13:56
Oké,
De host moet aan onderstaande voldoen.
Deze foutmelding komt meestal voor als de PHP versie van de host te laag is.
De host moet aan onderstaande voldoen.
Deze foutmelding komt meestal voor als de PHP versie van de host te laag is.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 nov 2012 14:04
Dit zit er op hun server
Dus niet geschikt helaas.X-Powered-By PHP/4.4.9-2+xs4all1
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 nov 2012 14:22
Hmm... Als ik op de website van XS4ALL kijk, moet ik met mijn Unix hosting gebruik kunnen maken van PHP 5.
- mtr1982
- Nieuw op Joomla!NL
21 nov 2012 14:27Dan denk ik dat je toch nog even contact met ze op moet nemen en vragen van hoe of wat.mtr1982 schreef : Hmm... Als ik op de website van XS4ALL kijk, moet ik met mijn Unix hosting gebruik kunnen maken van PHP 5.
Of staat het in hun FAQ misschien?
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 nov 2012 15:37
Bij XS4All moet je zelf je cgi-bin invullen en dus ook je php.ini. Nu ben ik via dit forum bij Mostertman terecht gekomen, maar daar word ik ook nog niet veel wijzer.
Met andere woorden, ik zou niet weten hoe ik mijn php.ini kan wijzigen.
Met andere woorden, ik zou niet weten hoe ik mijn php.ini kan wijzigen.
- mtr1982
- Nieuw op Joomla!NL
21 nov 2012 16:00
Ik weet natuurlijk niet wat je kennis-niveau is om dit soort bestanden te beheren, maar ik zou je adviseren om niet te gaan 'knutselen' bij een provider die niet echt 'Joomla-vriendelijk' is.
Er zijn vele providers die een goed ingericht systeem hebben waar Joomla eenvoudig draait.
Ik wil je dus adviseren om eens te kijken bij andere providers.
Voor de prijs van een domein en de webhosting hoef je het niet te laten.
Misschien zit de webruimte bij XS4All standaard bij je account van je internetverbinding, maar die accounts zijn zelden geschikt voor een Joomla-website.
Er zijn vele providers die een goed ingericht systeem hebben waar Joomla eenvoudig draait.
Ik wil je dus adviseren om eens te kijken bij andere providers.
Voor de prijs van een domein en de webhosting hoef je het niet te laten.
Misschien zit de webruimte bij XS4All standaard bij je account van je internetverbinding, maar die accounts zijn zelden geschikt voor een Joomla-website.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.908 seconden