Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
joomla 2.5 website verhuizen opgemaakt in wamp op laptop
21 nov 2012 20:39
Beste,
ik heb van een vriend een gemaakte site op met wampserver gekregen op een USB stick. Hoe krijg ik deze site nu op mijn eigen PC via een USBstick.
Kopieer ik de volledige wamp map naar mij pc of kan ik dit in mijn eigen wamp www plaatsen.
met vriendelijke groeten
Carlietie
ik heb van een vriend een gemaakte site op met wampserver gekregen op een USB stick. Hoe krijg ik deze site nu op mijn eigen PC via een USBstick.
Kopieer ik de volledige wamp map naar mij pc of kan ik dit in mijn eigen wamp www plaatsen.
met vriendelijke groeten
Carlietie
- carlietie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
21 nov 2012 20:48 - 21 nov 2012 20:49
Hallo,
De site naar je eigen Wamp schrijven en dan de database importeren van de nieuwe site. ( USB stick
En even de configuration.php aanpassen, ook met oog op welke hardeschijf het nu komt ( juiste path dus )
De site naar je eigen Wamp schrijven en dan de database importeren van de nieuwe site. ( USB stick
En even de configuration.php aanpassen, ook met oog op welke hardeschijf het nu komt ( juiste path dus )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 nov 2012 20:51- Otto
- Bezoeker
27 nov 2012 19:29
Be
graag nog even support voor het importeren van een wamp site op USB naar wamp mijn PC.
Ik heb de website opgeslagen onder de www.Waar vind ik nu de database terug voor te importeren in mijn WAMP.
Alvast bedankt voor een antwoordje.
Carlietie
graag nog even support voor het importeren van een wamp site op USB naar wamp mijn PC.
Ik heb de website opgeslagen onder de www.Waar vind ik nu de database terug voor te importeren in mijn WAMP.
Alvast bedankt voor een antwoordje.
Carlietie
- carlietie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
27 nov 2012 19:34
Probeer het volgende,
Zoek in onderstaande map je databasenaam en kopieer de hele map naar je eigen wamp.
Waarbij mysql5.1.36 anders kan zijn met oog op de versie.
wamp/bin/mysql/mysql5.1.36/data/databasenaam
Zoek in onderstaande map je databasenaam en kopieer de hele map naar je eigen wamp.
Waarbij mysql5.1.36 anders kan zijn met oog op de versie.
wamp/bin/mysql/mysql5.1.36/data/databasenaam
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.796 seconden