Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Database verhuizing
Database verhuizing
24 nov 2012 23:20
Ik ben een website aan het verhuizen van de ene naar de andere server. Mijn bestanden zijn allemaal overgezet, maar met de database lukt het niet. Mijn database is 187 MB groot, maar elke keer ik de database upload, krijg ik een internal server error. Bij het importeren staat er in phpmyadmin steeds "(Maximale grootte: 524 kKB)". Ik krijg er geen MB, er verschijnt altijd KB en dat is dus niet voldoende. Ik heb al allerlei zaken geprobeerd.
Momenteel heb ik in mijn php.ini volgende zaken staan:
max_execution_time = 3600
post_max_size = 1024M
upload_max_filesize = 512M
De my.cnf heb ik aangepast met:
max_allowed_packet=512M
In directadmin: (al denk ik dat dat niet nodig is)
maxfilesize=512M
Ik heb mijn server helemaal herstart, de services zijn herstart maar het lukt me niet om de database te importeren. De melding ivm het maximum aantal kb verandert niet in MB (het cijfer verandert wel (niet exact aan wat ik invoer), maar kb blijft telkens staan)
Weet iemand hiervoor een oplossing?
Tnx!
Momenteel heb ik in mijn php.ini volgende zaken staan:
max_execution_time = 3600
post_max_size = 1024M
upload_max_filesize = 512M
De my.cnf heb ik aangepast met:
max_allowed_packet=512M
In directadmin: (al denk ik dat dat niet nodig is)
maxfilesize=512M
Ik heb mijn server helemaal herstart, de services zijn herstart maar het lukt me niet om de database te importeren. De melding ivm het maximum aantal kb verandert niet in MB (het cijfer verandert wel (niet exact aan wat ik invoer), maar kb blijft telkens staan)
Weet iemand hiervoor een oplossing?
Tnx!
- Pheadra
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Database verhuizing
24 nov 2012 23:29
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Database verhuizing
25 nov 2012 11:08
Of, als je op beide servers DirectAdmin hebt staan, maak dan een backup via Directadmin en restore die op de andere server via DirectAdmin. Afhankelijk van je account kan dit ook rechtstreeks via ftp-instellingen in DirectAdmin. Anders via ftp programma naar lokaal halen en dan weer terugzetten op de andere server.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Database verhuizing
25 nov 2012 14:52
Ik ga het via de backup doen in directadmin dan.
Ik wou zojuist mijn instellingen terugzetten in directadmin.conf en my.cnf, maar dan krijg ik een "filesize error". Ik kan mijn instellingen dus niet terugzetten. Weet iemand hiervoor een oplossing?
Ik wou zojuist mijn instellingen terugzetten in directadmin.conf en my.cnf, maar dan krijg ik een "filesize error". Ik kan mijn instellingen dus niet terugzetten. Weet iemand hiervoor een oplossing?
- Pheadra
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Database verhuizing
25 nov 2012 14:54
Graag 1 onderwerp per vraag. Je laatste vraag kan je denk ik beter even in een directadmin forum stellen.
Laat je nog wel even weten of het overzetten van je database gelukt is?
Laat je nog wel even weten of het overzetten van je database gelukt is?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.714 seconden