- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
jos-Error: Application Instantiation Error
27 nov 2012 20:39jos-Error: Application Instantiation Error
JFactory :: getApplication() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\index.php:27
JApplication :: getInstance() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\factory.php:102
JError :: raiseError() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\application\application.php:184
JError :: raise() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\error\error.php:251
JError :: throwError() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\error\error.php:176
call_user_func_array() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\error\error.php:214
JError :: handleMessage()
JFactory :: getApplication() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\error\error.php:705
JError :: raiseError() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\factory.php:99
JError :: raise() @ E:\HostingSpaces\Willemse4\testpeerdsbos.be\wwwroot\libraries\joomla\error\error.php:251
Ik weet niet hoe te beginnen. Zijn dit 10 fouten of is dit 1 fout die een combinatie van foutmeldingen geeft.
Ik heb de standaard "jos" wel veranderd.
Alvast bedankt voor mogelijke oplossingen.
- michel.willemsens@telenet.be
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 nov 2012 20:47 - 27 nov 2012 20:48Vreemd dat je de standaard jos_ hebt veranderd joomla 2.5 gebruikt dat niet in de prefix.
Kijk je configuration.php eens na of het klopt met de juiste gegevens van je Database.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
22 dec 2012 16:54In heb de host in de configuration.php eens op Localhost gezet maar dan krijg ik zelfs de backend niet meer.
Dus de host instelling van de database moet juist zijn.
En op de front werkt er niets meer.
Terug de oorspronkelijke host ingevuld en de backend werkt terug.
De fout meldingen van mijn eerste schrijven is nu ook terug.
Ik weet niet wat nu nog te doen!
Graag meer advies.
Alvast bedankt.
- Nieuw op Joomla!NL
22 dec 2012 17:41Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 jan 2013 18:41Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 jan 2013 14:46Waar het upgraden naar 2.5.8 lukt niet. Er treedt een fout op.
JFolder::create: Could not create directory
JFolder::create: Could not create directory
Maar hier heb ik reeds een andere vraag voor gelanceerd.
alvast bedankt maar 1.5 lukte toch vlotter.
Het zal wel aan mij liggen, toch blijf ik volharden.
Michel
- Nieuw op Joomla!NL