Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

j2xml in de url

j2xml in de url

14 dec 2012 11:58
Hoi Allemaal,
Ben bezig om een site te upgraden naar 2.5
Heb een subdomein (test) gemaakt en daar de laatste versie van joomla in geinstaleerd en een tweede database aangemaakt. Zodra alles naar behoren werkt wil ik deze site overzetten naar de root van het domein.

Om artikelen etc te verplaatsen maak ik gebruik van j2xml en dat werkt opzich uitstekend ware het niet dat nu in de url van elk artikel wat ik maak op de nieuwe site en elk artikel wat ik geinporteerd heb met j2xml in de url van die paginas j2xml voorkomt. Bijvoorbeeld:
test.nesu.nl/com-j2xml-menu-website/2012...3-09-44/winkelcentra

Ik heb de htaccesse hernoemd en alles op ja staan in de algemenen instellinge gebruik URL herschrijven op ja staan.
Of ik nu wel of niet importeer met ID nummer overnemen of niet ik blijf die vervelende lange URL houden.
Weet iemand van jullie waar het probleem ligt en wat ik fout doe. Of ligt het probleem in het feit dat de site in een subdomein staat?
Alvast bedankt.
Hans
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

j2xml in de url

22 dec 2012 20:54
Hallo,

Ook ik heb de extensie gebruikt maar ben dat probleem niet tegen gekomen en weet zo ook geen oplossing.
Misschien even kijken op het forum van de makers van j2xml of daar even een berichtje plaatsen met de vraag?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

j2xml in de url

30 dec 2012 19:28
Hoi Jelle,

Helaas heb ik het probleem niet op kunnen lossen, ook de site van de betreffende makers bood geen uitsluitsel.
Op zich werkte het wel goed maar dit mag natuurlijk nooit continu zichtbaar zijn in de url.
Ik heb in een submap een nieuwe installatie gemaakt en zet de hele handel handmatig over. is voor die site niet zo veel werk maar wilde het maar eens proberen voor ik zoiets toepas op een grote site met veel content.
Toch hartelijk dank voor je reactie.
Gr
Hans
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

j2xml in de url

30 dec 2012 19:33 - 29 dec 2013 16:32
Hallo Hans,

Ja erg vreemd dat het in de URL komt te staan ben dit ook nog niet tegen gekomen ( heb ook nog even gezocht )
Ik stel voor om toch de topic nog even open te houden misschien zijn er leden met dezelfde problemen en een oplossing.

{Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.}
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie