Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Ackeeba backup
Ackeeba backup
20 dec 2012 09:13
Na een paar maanden geen gebruik te hebben gemaakt (niets te vragen cq niets te vertellen) merk ik nu dat het lijkt of er veranderingen zijn op de site Joomla NL. Ik wil een Ackeeba backup maken van deen website en mis op de site de mogelijkheid om via download de nieuwste NL-versie te kunnen downloaden. Wel heb ik een engelse versie gedoenload, maar de vertaling heb ik niet meer. Wie zou mij een link naar de NL versie kunnen geven. Bedankt
Jos
Jos
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Ackeeba backup
20 dec 2012 10:54
Even voor de goede orde.
Op deze website is er niets gewijzigd.
Onder het menu: Downloads op deze site bieden wij alleen Joomla-pakketten aan, zoals die beschikbaar zijn gesteld door het Dutch Translationsteam.
Voor extensies en de Nederlandse vertalingen verwijzen wij naar de website van de extensie-ontwikkelaar.
Daar vind je altijd de meest recente versie.
Voor Akeeba backup heeft de ontwikkelaar een aparte plaats voor de taal-bestanden.
Klik op deze link om naar de Akeeba backup-vertalingen te gaan.
Ik hoop dat de situatie zo weer duidelijk voor je is en dat je geholpen bent aan de juiste vertaling.
Op deze website is er niets gewijzigd.
Onder het menu: Downloads op deze site bieden wij alleen Joomla-pakketten aan, zoals die beschikbaar zijn gesteld door het Dutch Translationsteam.
Voor extensies en de Nederlandse vertalingen verwijzen wij naar de website van de extensie-ontwikkelaar.
Daar vind je altijd de meest recente versie.
Voor Akeeba backup heeft de ontwikkelaar een aparte plaats voor de taal-bestanden.
Klik op deze link om naar de Akeeba backup-vertalingen te gaan.
Ik hoop dat de situatie zo weer duidelijk voor je is en dat je geholpen bent aan de juiste vertaling.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Ackeeba backup
20 dec 2012 15:00
Hallo,
Fijn dat het gelukt is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het gelukt is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.725 seconden