- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Niet meer in backend komen na upgrade
08 jan 2013 22:16Ik dacht simpel mijn website ( www.trecnoord.nl ) te upgraden van 1.6 naar 2.5, zoals in deze link gezegd wordt: www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-alg...-wat-informatie.html
Maar na het updaten kom ik niet meer in het backend.. Ik krijg de volgende melding:
Warning: require(/home/klant00341/domains/trecnoord.nl/public_html/joomla/includes/version.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/klant00341/domains/trecnoord.nl/public_html/joomla/administrator/includes/framework.php on line 34
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/klant00341/domains/trecnoord.nl/public_html/joomla/includes/version.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/klant00341/domains/trecnoord.nl/public_html/joomla/administrator/includes/framework.php on line 34
- WendyBZ
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 jan 2013 22:24Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Welke php versie heb je bij je hoster?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
08 jan 2013 22:36Waar vind ik dat? Het is alweer even geleden dat ik me erin verdiept heb.
- WendyBZ
- Nieuw op Joomla!NL
- WendyBZ
- Nieuw op Joomla!NL
08 jan 2013 23:12 - 08 jan 2013 23:25Ik kan het bestandje niet invoegen. Plak de onderstaande code in kladblok en sla het op als info.php.
Wat je ook kunt proberen is om de bestanden die op je ftp staan te overschrijven met de bestanden van een nieuwe installatie van Joomla 2.5.8. met uitzondering van de map installation en de configuration.php. Misschien zijn de bestanden tijdens de upgrade niet goed overgekomen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
09 jan 2013 10:17Ik vermoed dat je een update probeert te doen van een oudere 1.6 versie. De update moet in stappen gebeuren. Hier heb je een instructie.X-Powered-By PHP/5.2.17
Als je een backup hebt van voor de update, dan zou ik die eerst terugzetten en dan de stappen volgen.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 jan 2013 20:22Fatal error: Call to undefined method JDatabaseMySQL::qn() in /home/klant00341/domains/trecnoord.nl/public_html/joomla/tmp/install_50edc333a77e1/script.akeeba.php on line 513
- WendyBZ
- Nieuw op Joomla!NL
10 jan 2013 09:37Denk dat het het eenvoudigste is voor jou om even handmatig een backup te maken. Exporteer je database via phpmyadmin en zet je bestanden met ftp over naar een map op je computer.For the record and the benefit of future searches, Admin Tools 2.2.0 through 2.2.5 is compatible only with Joomla! 1.5 and 2.5. Installing it on Joomla! 1.6 and 1.7 will cause problems. The compatibility and the workaround for accidental upgrades can be found in our release announcements.
Als je bij je hoster beschikt over directadmin dan kan je heel eenvoudig een backup maken via het controlepaneel overigens.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 jan 2013 20:17 - 15 jan 2013 20:19Is er iemand die met me mee kan kijken wat er misgaat?
- WendyBZ
- Nieuw op Joomla!NL