Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Problemen met Akeeba
Problemen met Akeeba
11 jan 2013 10:16
Hallo,
Ik heb een nieuwe werkende site met joomla 2.5.8 gemaakt op een subdomein en hier een backup van gemaakt.
Als ik deze in de root van mijn website probeer terug te zetten is de opmaak helemaal verdwenen en kan ik ook niet meer inloggen als administrator het loginscher komt helemaal neit te voorschijn.
Wie weet wat hier aan de hand kan zijn.
Om de site nu nog een keer in de root op te bouwen heb ik eingelijk niet zoveel tijd meer voor.
GR Naj
Ik heb een nieuwe werkende site met joomla 2.5.8 gemaakt op een subdomein en hier een backup van gemaakt.
Als ik deze in de root van mijn website probeer terug te zetten is de opmaak helemaal verdwenen en kan ik ook niet meer inloggen als administrator het loginscher komt helemaal neit te voorschijn.
Wie weet wat hier aan de hand kan zijn.
Om de site nu nog een keer in de root op te bouwen heb ik eingelijk niet zoveel tijd meer voor.
GR Naj
- Naj Kwin
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Problemen met Akeeba
11 jan 2013 10:21
Hoe zet je die backup in de root terug?
Gebruik je daarvoor de laatste versie van Kickstart van Akeeba?
En heb je van te voren de rootmap en de database leeg gemaakt?
Gebruik je daarvoor de laatste versie van Kickstart van Akeeba?
En heb je van te voren de rootmap en de database leeg gemaakt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Problemen met Akeeba
11 jan 2013 11:41
Ik heb de root map helemaal geleegd, nieuwe database gemaakt daarna het beackupbestand en ingeplaatst samen met kickstart
Ik gebruik de laatste versie van Kickstart en Akeeba
Ik heb daarna de backup van de oude site terug geplaatst en dat gaf geen problemen dus een beetje vreemd
Ik gebruik de laatste versie van Kickstart en Akeeba
Ik heb daarna de backup van de oude site terug geplaatst en dat gaf geen problemen dus een beetje vreemd
- Naj Kwin
Problemen met Akeeba
11 jan 2013 11:44 - 11 jan 2013 11:46
Begrijp ik dan goed dat de backup van je nieuwe site mogelijk niet goed is gegaan?
Ben je in de gelegenheid om die nogmaals te maken?
En dat nieuwe bestand vervolgens opnieuw in de rootmap te installeren met Kickstart?
En.. oh ja...
Let er wel op dat het bestand .htaccess door Akeeba in de backup bij plaatsen op de nieuwe site wordt hernoemd naar htaccess.bak.
In je site heb je waarschii=jnlijk SEO/SEF-URLs wel aan staan.
Maar zonder een .htaccess bestand gaat het dan wel eens mis.
Check dat dus ook nog even.
Ben je in de gelegenheid om die nogmaals te maken?
En dat nieuwe bestand vervolgens opnieuw in de rootmap te installeren met Kickstart?
En.. oh ja...
Let er wel op dat het bestand .htaccess door Akeeba in de backup bij plaatsen op de nieuwe site wordt hernoemd naar htaccess.bak.
In je site heb je waarschii=jnlijk SEO/SEF-URLs wel aan staan.
Maar zonder een .htaccess bestand gaat het dan wel eens mis.
Check dat dus ook nog even.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Problemen met Akeeba
12 jan 2013 11:35
Hallo Wouter,
Ik heb een na twee nieuwe pogingen zonder het gewenste resultaat te hebben ondernomen op een subdomein het met een oudere versie van Kickstart geprobeerd en dit bleek goed te gaan
Heb daarna deze in de root geplaatst en hier ging het ook goed dus het probleem lag in mijn geva in de nieuwste versie van Kickstart Vreemd dat wel want ik gebruik de laatste versie van Akeeba backup.
Probleem op gelost en mag op slot wat mij betreft
Dank voo rhet meedenken.
GR Naj Kwin
Ik heb een na twee nieuwe pogingen zonder het gewenste resultaat te hebben ondernomen op een subdomein het met een oudere versie van Kickstart geprobeerd en dit bleek goed te gaan
Heb daarna deze in de root geplaatst en hier ging het ook goed dus het probleem lag in mijn geva in de nieuwste versie van Kickstart Vreemd dat wel want ik gebruik de laatste versie van Akeeba backup.
Probleem op gelost en mag op slot wat mij betreft
Dank voo rhet meedenken.
GR Naj Kwin
- Naj Kwin
Problemen met Akeeba
12 jan 2013 11:38
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.667 seconden