Een nieuwe site (2.5) in een submap geplaatst en een geschikte template de css aangepast aan mijn wensen.
De oude site bevat zo'n 60 geregistreerden met een flink aantal extra velden zoals geboortedatum, in welk team, wel of niet in bestuur ect etc. Alle standaard velden worden wel meegenomen bij gebruik van Jupgrade (de versie van deze site gedownload)
Maar alle extra velden en lists worden niet meegenomen. Nou is dit natuurlijk handmatig nog wel te doen voor 60 leden, maar ik krijg straks ook nog een site te upgraden met veel meer geregistreerden. Kan iemand mij vertellen hoe ik die extra velden en lists in CB ook naar de nieuwe site kan krijgen. Ik had eerder al versie 1.9 van CB geïnstalleerd zowel op de oude als de nieuwe site
Alvast bedankt.
gr
Hans
Heb je Jupgrade gebruikt of JUpgradePro? Je hebt het over een nieuwe 2.5 installatie en een upgrade, dus ik kan het even niet meer volgen.
Volgens de makers
van CB zou JUpgrade CB moeten migreren, al vanaf versie 1.8.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl
- kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten
.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Ik heb de versie gebruikt die jullie op jullie site aanbieden. Dit is jUpgradePro Version 3.0.0
En ja het is misschien wat verwarrend maar in de bestaande site, 1.5 heb ik in de httpdocs een map aangemaakt met een schone 2.5 installatie, eerst natuurlijk een nieuwe database aangemaakt. Vervolgens een geschikte template voor 2.5 hierop gezet en het importeren van teksten gaat uitstekend. Maar alle gegevens van CB blijven bij de standaard velden. Alle velden en lists die ik zelf gemaakt heb in CB komen de gegevens niet van binnen.
Gr
Hans
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!