Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Artikel niet zichtbaar
Artikel niet zichtbaar
07 mrt 2013 23:21
Hallo,
Het schijnt dat mijn provider een nieuwe server heeft gekregen en mijn website met subdomeinen heeft overgezet. Dat ging gepaard met veel problemen. Nu heb ik alles zover weer staat maar het gekke is, bij mijn subdomeinen, wanneer ik daar een artikel wil plaatsen, de tekst van het artikel niet zie. Alleen de titel van het artikel krijg ik te zien.
Ik heb alles gecheckt, heb caches ed. schoongemaakt. Heb een nieuw menu en een nieuw artikel aangemaakt in de hoop dat de tekst zichtbaar werd, maar zonder succes.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Het schijnt dat mijn provider een nieuwe server heeft gekregen en mijn website met subdomeinen heeft overgezet. Dat ging gepaard met veel problemen. Nu heb ik alles zover weer staat maar het gekke is, bij mijn subdomeinen, wanneer ik daar een artikel wil plaatsen, de tekst van het artikel niet zie. Alleen de titel van het artikel krijg ik te zien.
Ik heb alles gecheckt, heb caches ed. schoongemaakt. Heb een nieuw menu en een nieuw artikel aangemaakt in de hoop dat de tekst zichtbaar werd, maar zonder succes.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
Artikel niet zichtbaar
07 mrt 2013 23:40
Dat klinkt ellendig.. Heb je een linkje?
Ik zou eerste vragen of je provider het kan oplossen, zij hebben het veroorzaakt, toch?
Waar ik in eerste instantie aan denk, als je Joomla goed is, is aan het htacces bestand. Kijk eens of dat nog goed staat?
Succes!
Ik zou eerste vragen of je provider het kan oplossen, zij hebben het veroorzaakt, toch?
Waar ik in eerste instantie aan denk, als je Joomla goed is, is aan het htacces bestand. Kijk eens of dat nog goed staat?
Succes!
- Robby van der Zande
- Bekend met Joomla!NL
Artikel niet zichtbaar
08 mrt 2013 08:22 - 08 mrt 2013 08:23
Het rare is, dat de " oude" artikelen wel te zien zijn. Alles ziet er normaal uit. Alleen toevoegen nieuw artikel/nieuw menu of de tekst van een " oud" artikel bewerken, gaat niet.
heb gekeken in .htaccess maar of dat goed staat, geen idee.
link: www.diprofilm.nl/project2
Misschien is deze foutmelding hieraan gerelateerd?
Als ik jcemediabox toevoeg, krijg ik een error op de pagina.
JFolder: :bestanden: Pad is geen map. Pad: /home/diprofil/domains/diprofilm.nl/public_html/project2/plugins/system/jcemediabox/addons
heb gekeken in .htaccess maar of dat goed staat, geen idee.
link: www.diprofilm.nl/project2
Misschien is deze foutmelding hieraan gerelateerd?
Als ik jcemediabox toevoeg, krijg ik een error op de pagina.
JFolder: :bestanden: Pad is geen map. Pad: /home/diprofil/domains/diprofilm.nl/public_html/project2/plugins/system/jcemediabox/addons
- inef1
-
Artikel niet zichtbaar
08 mrt 2013 10:11
Volgens mij ben je er nu aan bezig. Ik kan er niet op.
Belangrijk:
Kijk of alle mappen schrijfbaar zijn (zoals dat hoort)
Kijk eens in de configuration.php of alle paden nog kloppen. Dus absoluut pad voor tmp / log en het pad voor livesite.
Info daarover hier:
docs.joomla.org/How_to_find_your_absolute_path
Je .htaccess bestaat, dus dat is al een goed teken!
Belangrijk:
Kijk of alle mappen schrijfbaar zijn (zoals dat hoort)
Kijk eens in de configuration.php of alle paden nog kloppen. Dus absoluut pad voor tmp / log en het pad voor livesite.
Info daarover hier:
docs.joomla.org/How_to_find_your_absolute_path
Je .htaccess bestaat, dus dat is al een goed teken!
- Robby van der Zande
- Bekend met Joomla!NL
Artikel niet zichtbaar
08 mrt 2013 10:56 - 08 mrt 2013 11:07
nou, bezig.....lol ik heb geprobeerd mijn configuratie.php opnieuw in het subdomein te zetten want die was leeg, 0kB. Van kwaad naar erger. Nu staat er dit: No configuration file found and no installation code available. Exiting...
Ik heb een configuratie.php erin gezet maar die pakt blijkbaar niet. Rechten eerst veranderd naar 777 en toen config. erin geplakt, saved en opnieuw de rechten op 644 gezet. Zonder resultaat.
Als ik nu naar mijn Admin wil, geeft ie in de adresbalk : /installation/index.php
Geen idee hoe nu verder. Heb van ellende maar mijn provider een briefje geschreven of hij nogmaals mijn subs terug kan zetten.. ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Ik heb een configuratie.php erin gezet maar die pakt blijkbaar niet. Rechten eerst veranderd naar 777 en toen config. erin geplakt, saved en opnieuw de rechten op 644 gezet. Zonder resultaat.
Als ik nu naar mijn Admin wil, geeft ie in de adresbalk : /installation/index.php
Geen idee hoe nu verder. Heb van ellende maar mijn provider een briefje geschreven of hij nogmaals mijn subs terug kan zetten.. ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
- inef1
-
Artikel niet zichtbaar
08 mrt 2013 12:23
Waarschijnlijk staat er een hele nieuwe installatie van Joomla op, maar dat kan geen kwaad, want je persoonlijke aanpassingen zijn als het goed is niet weg. Als je de installation map eens renamed en kijkt of dan je site laadt. Lukt dat niet, dan kijken we even verder.
- Robby van der Zande
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.808 seconden