Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla 2.5.9: Probleem met phpversie van mijn hosting
10 mrt 2013 18:06
Beste allemaal,
Ik ben nog een beginner met Joomla, willen jullie mij stap voor stap helpen met het oplossen van dit probleem.
Ik heb dus Joomla 2.5.9 in mijn public_html geüpload en de index.html hernoemd in verband met dat standaardberichtje in de trant van 'This is a placeholder for .....'. Nu krijg ik na dat berichtje het volgende te zien:
Your host needs to use PHP 5.2.4 or higher to run this version of Joomla!
Door onderzoek op internet weet ik dat ik iets moet gaan veranderen in het .htaccess bestand. Dit heb ik ook al geprobeerd met Joomla 3.0, maar daar kreeg ik het niet voor elkaar. Heb daar ook geprobeerd om de uitleg van deze site: www.secure.versio.nl/1326-update_naar_joomla_300.html toe te passen, maar daar schoot ik ook niets mee op.
Enigzins wordt ik hier gefrustreerd van... Willen jullie mij helpen? Hopelijk wel via afbeeldingen, want aan tekst alleen heb ik niet veel. Vooral met het bewerken/ invoegen van het .htaccess bestand.
Is het mogelijk om via je hosting te vragen om je PHPversie te updaten, want om dat helemaal zelf te doen... Dan denk ik dat alles op mijn site kapot maak.
Ik ben nog een beginner met Joomla, willen jullie mij stap voor stap helpen met het oplossen van dit probleem.
Ik heb dus Joomla 2.5.9 in mijn public_html geüpload en de index.html hernoemd in verband met dat standaardberichtje in de trant van 'This is a placeholder for .....'. Nu krijg ik na dat berichtje het volgende te zien:
Your host needs to use PHP 5.2.4 or higher to run this version of Joomla!