Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost onverwachte backend problemen
onverwachte backend problemen
18 mrt 2013 10:00
Ik heb een aantal sites geupgrade van 1.5 naar 2.5.6. Op zich ging dit goed, maar vanmorgen ontstond er ineens een probleem. Bij een paar sites zijn er plotseling problemen in het backend.
Als ik een afbeelding in een artikel wil invoegen, krijg ik alleen een wit kader, waar normaal het kader komt dat gebruikt wordt om een afbeelding te uploaden en te selecteren.
Ook bij de menu functie is er een probleem. Een nieuw menu-item maken gaat goed, maar als ik een bestaand itom open, krijg ik een wit scherm met alleen de gegevens die normaal in het linkerdeel van het scherm staan. Ik kan het wel veranderen, maar niet opslaan of op een reguliere wijze verlaten. (Zie bijlage voor een screenafbeelding)
Ik heb het met verschillende browsers geprobeerd en ook op verschillende computers. Kan dit zijn ontstaan met het terugzetten van de nieuwe versie naar de oude directory?
Als ik een afbeelding in een artikel wil invoegen, krijg ik alleen een wit kader, waar normaal het kader komt dat gebruikt wordt om een afbeelding te uploaden en te selecteren.
Ook bij de menu functie is er een probleem. Een nieuw menu-item maken gaat goed, maar als ik een bestaand itom open, krijg ik een wit scherm met alleen de gegevens die normaal in het linkerdeel van het scherm staan. Ik kan het wel veranderen, maar niet opslaan of op een reguliere wijze verlaten. (Zie bijlage voor een screenafbeelding)
Ik heb het met verschillende browsers geprobeerd en ook op verschillende computers. Kan dit zijn ontstaan met het terugzetten van de nieuwe versie naar de oude directory?
- pouwel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
18 mrt 2013 10:10Zou eventueel wel kunnen. Hoe heb je ze een niveau hoger gezet?Ik heb het met verschillende browsers geprobeerd en ook op verschillende computers. Kan dit zijn ontstaan met het terugzetten van de nieuwe versie naar de oude directory?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 mrt 2013 21:47
IK heb eerst alle mappen en bestanden met een ftp programma naar mijn lokale computer gezet, vervolgens de directory met 1.5 mappen en bestanden leeggemaakt en daarna de boel daar deze directory geupload.
Bij drie van de vijf sites loopt alles zo te zien goed, maar bij twee heb ik de genoemde problemen
Bij drie van de vijf sites loopt alles zo te zien goed, maar bij twee heb ik de genoemde problemen
- pouwel
- Bekend met Joomla!NL
19 mrt 2013 07:00
Ik heb vanmorgen de sites met de problemen geuppdate van 2.5.6 naar 2.5.9 en daarmee was het probleem opgelost. Ik vermoed dat met het op de juiste plaats terugplaatsen van de site ergens een paar programma bestanden beschadigd zijn, die met de update overschreven zijn.
- pouwel
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.765 seconden