Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Homepage website met keuze om naar site A of site B te gaan

18 mrt 2013 19:59
All,

Hoe pak ik volgend probleem best aan. Ik wil een website maken die de bezoeker onmiddellijk de keuze geeft om naar website A of naar website B te gaan. Zowel website A als website B hebben een verschillende domeinnaam maar op beide websites wil ik identiek dezelfde keuzemogelijkheid creëren.

- 2 aparte websites met identiek dezelfde lay-out, maar andere inhoud (cfr keuze particulier - professioneel)
- op elke website krijg je eerst en vooral dezelfde keuzemogelijkheid tussen website A en website B
- hoe plaats ik mijn lay-out van website A over naar website B zonder alles opnieuw te moeten instellen

Zie ik het te moeilijk? Bestaat er een simpele manier om dit te doen of moet er effectief 2x een installatie uitgevoerd worden? Hoe pak ik de keuzemogelijkheid aan op beide sites?

veel dank!
Goewardus
  • Goewardus
  • Goewardus's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

18 mrt 2013 20:20
2 websites, 2 domeinen, 2 database zou ik denken. Je maakt de opmaak voor website A klaar zover die ook in B wordt gebruikt. Exporteer de database van website A en importeer die in B.

Jan
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.637 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie