Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

configuration.php / gebufferde uitvoer / register globals

02 apr 2013 23:39
Bij herinstallatie i.v.m een upgrade krijg ik bij de preinstallatie controle de melding dat configuration.php niet schrijfbaar is. Dat wordt kennelijk aan het einde van de installatie opgelost door gegenereerde code als configuration.php op te slaan...

Ik zit nog met 2 vraagstukken t.a.v de aanbevolen instellingen die ik ook opgelost wil hebben omdat er inmiddels genoeg is misgegaan. Het gaat om "Register globals" en "gebufferde uitvoer" die moeten (prefered) op uit staan maar staan aan. Hoe en waar pas ik dat aan?
  • d216136
  • d216136's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

03 apr 2013 00:03
Die configuration.php werkt prima.. ook al kan je kennelijk zonder dat file de installation directory niet met behulp van de button "verwijderen installatie directory" weggooien.. dus dat moet met ftp.
  • d216136
  • d216136's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

03 apr 2013 08:07

Ik zit nog met 2 vraagstukken t.a.v de aanbevolen instellingen die ik ook opgelost wil hebben omdat er inmiddels genoeg is misgegaan. Het gaat om "Register globals" en "gebufferde uitvoer" die moeten (prefered) op uit staan maar staan aan. Hoe en waar pas ik dat aan?

Neem aan dat dit je vraag nog is?
Dit zijn aanbevolen instellingen die geen invloed hebben op de werking en in de meeste gevallen uitsluitend door je hoster aangepast kunnen worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.645 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie