Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Templateproblemen na upgrade

Templateproblemen na upgrade

11 jun 2013 17:08 - 11 jun 2013 18:41
Ik ben nu aan het upgrade met jupgrade, ik heb de oude site naar een map in de root directory gesleep, en de zip map jupgrade manuaal gedragen naar de root directory, met beetje succes, maar ik wil de oude template blijven gebruiken, de is mij nog niet gelukt, ik krijg steeds fout melding:
Fatal error: Call to a member function getMessageQueue() on a non-object in /customers/4/4/6/altenacouture.com/httpd.www/templates/altenacoutureapril/functions.php on line 17

ik heb de file functions.php bekijkt maar ik weet niet precies wat ik aanpassen.Misschien weet je iets

Edit Astrid: Ik heb een nieuw topic aangemaakt in het juiste forum.
  • aliteejay
  • aliteejay's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

11 jun 2013 18:43
Zowieso niet handig om voordat je 2.5 site klaar is deze naar de hoofdmap te verhuizen. Je kunt hem het beste in de map jupgrade laten staan totdat hij helemaal klaar is. Nu zien je bezoekers niets meer.
En voor wat betreft je template: helaas, oude Artisteer templates zijn niet geschikt voor Joomla 2.5. Dus je zult een nieuwe Artisteer versie aan moeten schaffen, daar je originele .artx bestand van je template in moeten laden, eventueel aanpassen en dan opslaan als Joomla 2.5 template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

13 jun 2013 15:14
Ok, dus ik moet nu nieuwe artikel en content opnieuw plaatsen,? Ik kan geen artikel toevoegen naar menu, of positie kiezen voor modules, plus de algemeen instellingen is ook niet volledig ok, ik kan geen aanpassing doen in de backend.Ik heb de jos_ tabel in de database helemaal weg gedaan van de database, ik heb nu j25, maar steeds geen veranderen. Aub.
  • aliteejay
  • Bezoeker
  • Bezoeker

14 jun 2013 11:56
Lees je onze antwoorden wel?
Je begint met een probleem over je template, daar geven we antwoord op. Nu kom je met weer totaal andere problemen. Dit helpt niet om een antwoord te krijgen en zeker niet om je problemen op te lossen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

02 jul 2013 15:57 - 02 jul 2013 15:58
Hoi Astrid, het gaat goed nu, je heb wel gelijk in, ik ben altijd aan multi-tasking, snapje? meest lukt het wel, soms niet, maar gelukkige heb men jullie(Joomla Gurus), om meer over de software te leren beheersen, bedankt nog voor Uw geduld.
  • aliteejay
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie